Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@07:05:43 GMT

پشت پرده ماجرای «انصراف قالیباف از انتخابات» چیست؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۲۲۳

خرداد: دیروز محسن پیرهادی عضو هیات ریسه مجلس؛ در توییتر خود ادعا کرد که احتمال می دهد قالیباف بنای بر کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. اما در عالم واقعیت فعالیت های قالیباف برخلاف ادعای «پیرهادی» است. تیمهای مختلف نزدیک به رئیس مجلس از اجرایی و امور شهرستانها (ساختمان مشروطه) و رسانه فعال و آرایش کاملا انتخاباتی دارند و ناظر به انتخابات درحال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که از تلویح و کنایه محسن پیرهادی، انصراف قالیباف درنمی‌آید. هدف تیم رئیس مجلس؟ اولاً کاهش فشار خردکننده‌ای که روی او و تقسیم آن روی باقی کاندیداها و ثانیاً تحمیل نقش بازیگری انتخاباتی به حجت الاسلام رئیسی به جای کارگردانی جریان اصولگرایی.
دیروز محسن پیرهادی عضو هیات ریسه مجلس؛ گفت که قالیباف بنای بر کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
اما در عالم واقعیت اتفاقات موجود برخلاف ادعای «پیرهادی» است. تیمهای مختلف نزدیک به رئیس مجلس  از اجرایی و امور شهرستانها (ساختمان مشروطه) و رسانه فعال و آرایش کاملا انتخاباتی دارند و ناظر به انتخابات درحال فعالیت هستند.
به گزارش دیده بان ایران؛ واقعیت این است که از تلویح و کنایه محسن پیرهادی، انصراف قالیباف درنمی‌آید. هدف تیم رئیس مجلس؟ اولاً کاهش فشار خردکننده‌ای که روی او و تقسیم آن روی باقی کاندیداها و ثانیاً تحمیل نقش بازیگری انتخاباتی به حجت الاسلام  رئیسی به جای کارگردانی جریان اصولگرایی. 
بدین ترتیب می توان مدعی شد؛ برنامه اطرافیان رئیس مجلس برای کاهش فشار از او و افزایش فشار بر کاندیدای احتمالی اصول گرایان است
این درحالی بوده که امور بین الملل مجلس نیز درحال رایزنی برای انجام سفر چین توسط رییس مجلس میباشد که تا به حال ناکام مانده است.
از طرف دیگر افکار عمومی قالیباف را بیش از ۱۶سال است که در حال رقابتهای انتخاباتی دیده‌اند و برچسب انتخاباتی بودن تمام تحرکات قالیباف، مانعی بزرگ در برابر اقدامات مثبت او بوده است.
رصد کانال نزدیک به جریان اصول گرایان نوشته است: «طبیعی است که یکی از نزدیکان رییس مجلس درمصاحبه با خبرگزاری فارس که این روزها در نقش روابط عمومی قالیباف کار می کند توپ را در زمین رییسی بیاندازد تا مدتی تخریب ها حواله رییس عدلیه شود تا خرداد ۱۴۰۰.
 برآوردها حکایت از آن دارد که خبر اخیر کاملا عملیات فریب بوده و قالیباف اردیبهشت ۱۴۰۰تصمیم به ماندن و یا انصراف از انتخابات میگیرد»
همچنان که قالیباف به دنبال پاستور است. تعدادی از اطرافیان او مانند مرتضی طلایی که سودای حضور در شورای شهر و تسلط بر بهشت را در سردارند؛ ممکن است اعلام زود هنگام فعالیت انتخاباتی آنها با توجه به سوابق نا مناسب مرتضی طلایی و احتمال بالای رد صلاحیت او از سوی نهادهای ذی ربط تیم قالیباف را بیش از گذشته دچار حاشیه کند. 
منبع : دیده بان ایران برچسب ها: قالیباف ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: قالیباف انتخابات محسن پیرهادی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان