Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار فتحیان درباره فعالیت‌های موسسه بهداری رزمی گفت: تصویب درس دو واحدی «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار پاسدار نصرالله فتحیان مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز شنبه در فرهنگستان علوم پزشکی برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت شهید رهنمون اظهار کرد: در روز‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نشستی در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار و جایزه ملی شهید رهنمون اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هشتم اسفند بیمارستان فاطمه زهرا توسط رژیم بعث بمباران شد، گفت: در تاریخ نداریم که چنین اتفاقی در جنگ‌ها رخ دهد.

فتحیان با بیان اینکه حکم فعالیت این موسسه را سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رساند، گفت: فعالیت این موسسه ثبت، پژوهش و بهره برداری در حوزه بهداشت، امداد و درمان دفاع مقدس و تدوین تجربیات و انتقال به نسل جوان است.

مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت درباره فعالیت‌های سال ۱۳۹۹ موسسه گفت: یکی از بزرگ‌ترین کار‌هایی که در سال ۱۳۹۹ صورت گرفت تصویب درس دو واحدی آشنایی با مبانی دفاع مقدس است و در این حوزه نیز کتابی تدوین و رونمایی شد.

وی گفت: دو نشریه در دو بخش علمی ـ پژوهشی و فرهنگی ـ ترویجی در موسسه چاپ می‌شود؛ در حوزه نشریه علمی و پژوهشی بیش از ۵۵ مقاله علمی چاپ شد، همچنین در حوزه نشریه فرهنگی ـ ترویجی نیز ۵۰ عنوان فرهنگی منتشر شده است.

فتحیان گفت: دریافت مجوز تحقیقیات سلامت دفاعی از دیگر فعالیت‌های موسسه در سال ۱۳۹۹ بوده است؛ همچنین تفاهم‌نامه‌های متعددی با دانشگاه شاهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به امضا رسیده است.

مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: بیش از ۱۲۰ هزار رزمنده در زمان جنگ در بهداری رزمی در دفاع مقدس فعالیت می‌کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد