Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر برازجان با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دشتستان از سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان تا دانشگاه آزاد اسلامی برازجان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیکر این شهید مربوط به جوانی ۱۹ ساله است که در منطقه عملیاتی فکه و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا غریبی ادامه داد: پیکر دومین شهید نیز مربوط به جوانی ۱۶ ساله است که در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده است و در دیلم خاکسپاری می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی و کربلای پنج، هشت سال دفاع مقدس روز جمعه در آئینی با استقبال شماری از مردم و مسئولان وارد بوشهر شد.

کد خبر 5157138

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید گمنام بوشهر دوران دفاع مقدس دانشگاه آزاد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیراز کرونای انگلیسی بوشهر زلزله بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد شهید گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم

پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۲ سال شناسایی شد و به خاک وطن بازگشت.  

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳، یکم مهرماه سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از مراسم وداع با این شهید والا مقام را در شهرستان ماهدشت به اشتراک گذاشت.

منبع: شکرالله رحمانی - البرز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد