Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام شیروانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هتل‌های همدان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کروناست اظهار کرد: همه هتل‌های کشور و همچنین همدان آمادگی لازم را دارند و طی یک سال گذشته نیز همراهی کامل را با ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

وی با تاکید بر اینکه هتل‌ها همواره با رعایت کامل مسائل بهداشتی فضای اقامتی را در اختیار مسافران می‌‌گذاشتند گفت: طی یک سال گذشته نیز با شیوع کرونا و در ادامه نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران و گردشگران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه شیوع کرونا تا پایان دی‌ماه ۱۳ هزار میلیارد تومان به هتل‌ها خسارت وارد کرد گفت: این بیماری در همدان موجب خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی هتل‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی دولت برای هتل‌ها کارساز نبود بیان کرد: در ابتدای شیوع کرونا تسهیلات جزئی برای پرسنل هتل‌ها در نظر گرفته شد که آن هم خیلی‌ از پرسنل موفق به دریافت نشدند.

شیروانی با تاکید بر اینکه درخواست تسهیلات بیشتری برای کمک به هتل‌ها داشتیم که محقق نشد افزود: نامه‌ای از طرف جامعه هتلداران کشور به دفتر رییس جمهور و سایر مسولان ارشد کشوری ارسال شد تا برای ما تسهیلاتی برای هر اتقاق ۵۰ میلیون تومان  با سود تک رقمی و مدت بازپرداخت هفت ساله در نظر گرفته شود که محقق نشد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد نا این بود که هتل‌ها در سراسر کشور بتوانند از این تسهیلات برای بازسازی و نوسازی هتل‌ها استفاده کنند که پرداخت این تسهیلات محقق نشد.

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور در خصوص تغییر کاربری هتل‌ها نیز گفت: در این زمینه درخواست مکتوبی برای تغییر کاربری نداشتیم ولی به صورت ضمنی اعلان می‌شد اما اگر سال آینده هم وضعیت چنین باشد، ممکن است خیلی از هتل‌ها این برنامه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا برخی از هتل‌ها در سطح کشور و در همدان تعطیل شدند افزود: طی یک ماه گذشته این هتل‌ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خسارت کرونا به گردشگری مسافران و گردشگران شیوع کرونا هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد