Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:22:04 GMT

پروژه PCI ذوب آهن اصفهان، پروژه سبز ملی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۴۵۷

پروژه PCI ذوب آهن اصفهان، پروژه سبز ملی

خبرگزاری آریا - پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند از سوی بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا به عنوان پروژه سبز ملی انتخاب شد و گواهینامه و تندیس پروژه سبز این بنیاد جهانی و انجمن اروپایی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.
پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند از سوی بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا به عنوان پروژه سبز ملی انتخاب شد و گواهینامه و تندیس پروژه سبز این بنیاد جهانی و انجمن اروپایی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر گفت: پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند ( PCI)از سوی مدیریت HSE به انجمن مدیریت سبز ایران (نماینده بنیاد جهانی انرژی) معرفی شد که با پیگیری و دفاعیات لازم توسط مدیریت های ذی ربط و ارزیابی های انجمن مذکور، این پروژه در رقابت با ده ها پروژه دیگر به عنوان پروژه سبز در سطح ملی انتخاب شد و به مرحله رقابت بین المللی راه یافت.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، افزود: با پیگیری های مستمر، جلسه ارزیابی پروژه مذکور در سطح بین المللی در تاریخ 10 آذرماه سال جاری و با حضور ارزیابان بنیاد جهانی انرژی برگزار شد و پروژه از منظرهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژی مطابق با منطقEAST مورد ارزیابی قرار گرفت.
یزدی زاده تصریح کرد: بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی انجام شده، شرکت ذوب آهن اصفهان موفق شد گواهینامه و تندیس بین المللی بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز اروپا را برای پروژه مذکور دریافت کند. وی با تبریک این موفقیت بزرگ به همه همکاران سختکوش، تاکید کرد: کسب عنوان پروژه سبز برای پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند در حوزه محیط زیست شرکت و حتی محیط زیست کشور، موفقیت چشمگیری محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انجمن مدیریت سبز ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام