Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌های فرهنگیان، پیام‌نور و علمی‌کاربردی خراسان رضوی، همچنان به صورت مجازی خواهد بود.

در حالی‌ که ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بازگشایی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی را بلامانع اعلام کرده، اما بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها با توجه به شرایط خود می‌توانند نحوه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این مبنا، برخی از دانشگاه‌های خراسان رضوی اعلام کردند که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این استان، کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم را همچنان به شیوه مجازی برگزار خواهند کرد. 

دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

دکتر سید کمال الدین حسینی، معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و با هماهنگی به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش سراسر کشور نسبت به کلاس‌های عملی که همان کارورزی است؛ دانشجویان می‌توانند در نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود به جهت گذراندن دوره کارورزی و ارائه گزارش آن به استاد راهنما شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد و اکثر دانشگاه‌ها این روال را دارند که کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود، دانشگاه فرهنگیان هم کلاس‌های نظری خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند. 

دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی

دکتر الهام عزیزی، معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی نیز اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، دروس تئوری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود اما بخشی از دروس عملی با رعایت پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

دانشگاه علمی‌کاربردی خراسان رضوی

دکتر مرتضی تشکری رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی به ایسنا گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا، در حال حاضر کلاس‌های نظری به صورت مجازی برگزار می‌شود و کلاس‌های عملی را با هماهنگی ستاد کرونا و وضعیتی که برای شهرستان‌ها و مشهد اعلام می‌شود، به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد. 

تشکری عنوان کرد: در بازه‌های زمانی که از لحاظ شیوع کرونا امکان برگزاری کلاس‌های حضوری مساعد باشد برای  گروه‌های کم جمعیت برگزار خواهیم کرد، اما اکنون برگزاری کلاس‌های نظری به صورت مجازی و غیر حضوری است. برای دروس عملی هم کلاس‌ها را در شرایط مناسب و با مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه کروناویروس كرونا بازگشایی دانشگاه ها و مدارس صورت مجازی مجازی برگزار خراسان رضوی دانشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادن

  صورت‌هایشان با من فرق چندانی نمی‌کند. گاهی سیاه‌اند گاهی بلوند و چشم آبی. می‌گویم فرق چندانی نمی‌کند چون وقتی به بالحجه می‌رسند یحتمل چشم‌هاشان پر شده و از اینجا معلوم است شانه‌هاشان بیشتر می‌لرزد. پرت شده‌ام توی دانشگاه کلمبیا. اینها همان دانشجویان معترضی هستند که تا روز آخر پیروزی فلسطین «فیری فیری پالستاین» می‌گفتند.کسی چه می‌دانست این نسل‌کشی یک سقلمه بزرگ باشد به دانشجویان تازه جوان آمریکایی و اشهد گفتن یکی یکی دهان به دهان بچرخد و حالا بوی چمن و بالحجه و باد بهاری توی دانشگاه صورت را خنک کند و من اینجا نگاهشان کنم. اینجا توی ایران، تهران، خیابان ری و با صدای شیخ حسین انصاریان، نگاه کردنشان را حس کنم و به این فکر کنم که شباهت ظاهری چه معنایی دارد وقتی قلب و زبانمان الان یک چیز می‌خواهد و چشم هام توی نور تیرچراغ برق، برق بیفتد از اشک و فکر کنم چه چیزی می‌تواند یک آدم را در هرجای دنیا متمایز کند و برسم به جمله «نظر همه محترم نیست، به آزادی تفکر با آزادی عقیده برابر نیست» و به ایستادن.

دیگر خبرها

  • ایستادن
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی