Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم ایجاد صنایع تبدیلی برای کاهش پسماند در میادین میوه و تره‌بار گفت: توسعه فروش مجازی میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره‌بار باید مدنظر قرار گیرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مراسم افتتاح میادین جدید تره‌بار در پایتخت، اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی در میادین میوه و تره‌بار امری ضروری است و باید ساز و کار‌های آن فراهم شود تا شاهد کاهش پسماند میوه و تره‌بار در مراکز مربوطه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: افزایش کیفیت محصولات میادین میوه و تره‌بار با همکاری جهاد کشاورزی حائز اهمیت است و باید هر چه بیشتر محصولاتی که با کیفیت‌تر باشند به شهروندان در میادین میوه و تره‌بار ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت توسعه فروش‌های اینترنتی و مجازی در میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع باعث پیشگیری از انتقال کرونا و مصونیت شهروندان از ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ می‌شود.

نوری خاطرنشان کرد:‌مقدمات فروش اینترنتی محصولات میوه و تره‌بار آغاز شده، ولی توسعه آن باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد.    ۸ بازار جدید میوه و تره‌بار امروز با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نقاط مختلف پایتخت افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میوه تره بار جهاد کشاورزی محیط زیست شهروندان میادین میوه و تره بار شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد