Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:18:56 GMT

ضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۵۷۰

ضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، شینا انصاری - در نشست بررسی پروژه مطالعاتی «یکپارچه سازی اطلس محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و تهیه اطلس کلانشهر تهران» ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای اجرای این پروژه، تاکید کرد: خروجی و یافته‌های این پروژه می‌تواند در داشبورد محیط زیست در رصدخانه شهر تهران با جزئیات ثبت شود که دستیابی به این امر نیازمند پیگیری‌های مداوم و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر با حضور اساتید دانشگاهی، کاربران و ذینفعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، در این نشست اقدامات صورت گرفته در خصوص بروزرسانی و یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات پایه مرتبط با مباحث کیفی و کمی محیط زیستی مناطق ۲۲ گانه تهران که در قالب نقشه و گزارش‌های کمی و توصیفی تهیه شده بود توسط شرکت مشاور تشریح شد.

شناسایی منابع آلاینده محیط زیستی و ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب جهت بهبود فرایند حفظ و کنترل محیط زیست شهر تهران، سرعت بخشیدن و کارآمد کردن سیستم‌های نظارتی محیط زیستی شهر تهران، تببین مسائل محیط زیستی برای مدیران شهری به‌ منظور ایجاد بستری مناسب برای تصمیم‌گیری بهتر، ارائه راهکارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی و ارتقای آگاهی‌های عمومی درباره مسائل محیط زیستی از جمله اهداف طرح شناسایی، پایش و تدوین اطلس زیست محیطی شهر تهران است.

انتهای ‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست شهرداری تهران اطلس محیط زیست رصدخانه محیط زیستی محیط زیست شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک