Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:44:02 GMT

سهام دو موسسه وابسته به شهرداری به بورس ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۶۶۶

سهام دو موسسه وابسته به شهرداری به بورس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: سازمان میادین نمره قابل قبولی از مردم دریافت کرده است. یکی از ویژگی‌های این سازمان ارائه خدمات قابل قبول با قیمت ثابت در تمام سطح شهر است و این بخشی از شعار شهری برای همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: ما در این دوره در تلاشیم که دو موسسه وابسته به شهرداری را به بورس واگذار کنیم. یکی از راه‌های اصلاح ساختار و رویه‌ها، استفاده از بازار بورس است که از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد و در نیمه اول سال آینده نیز سهام این دو سازمان به بورس ارائه خواهد شد.

وی گفت: ما بیش از یک میلیون مراجعه و خرید از بازارهای میوه و تره بار شهرداری در سطح شهر داریم. در این دوره ۷۴ بازار را تاسیس کردیم که تا پایان سال ۹۹ نیز ۵۴ بازار نوسازی خواهند شد. به علاوه مانند باقی فضاهای عمومی شهری نیز مناسب سازی این فضاها انجام شده است.

شهردار تهران عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز از ۲۴۵ بازار به ۲۷۰ میدان خواهیم رسید در ۱۰۴ میدان نیز مناسب سازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: اقلام توزیعی در میادین نیز با قیمت‌های سطح شهر ۳۲ تا ۴۷ درصد تفاوت قیمت دارد. با همکاری وزارت کشاورزی نیز توزیع اقلام پروتئینی نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5157100

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران تهران سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا زلزله سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه گردشگری هوای سالم سی سخت نمایشگاه گردشگری تهران تهران کمیته امداد امام خمینی غلامحسین محسنی اژه ای سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص