Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:14:41 GMT

2 واکسن جدید کرونا در چین ثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۷۰۴

2 واکسن جدید کرونا در چین ثبت شد

اداره ملی نظارت بر داروی چین، درخواست 2 شرکت داروسازی این کشور برای ثبت دو واکسن جدید کرونا را تایید کرد.

به گزارش رادیو بین المللی چین، یکی از این واکسن ها واکسن نو ترکیب تولید شرکت «کانسینو بیوتک» است که به روش مشروط به تصویب رسیده است.

این واکسن نخستین واکسن از نوع آدنوویروس تولید چین در برابر کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره ملی نظارت بر داروی چین همچنین درخواست شرکت سینوفارم برای ثبت واکسن جدید خود در برابر ویروس کرونا که همچنان از نوع ویروس غیرفعال (سلول Vero) است را به تصویب رساند.

طبق «قانون مدیریت واکسن» و «قانون مدیریت دارو» چین، درخواست های ثبت فوق العاده دارو به دو روش فوری و مشروط به تصویب می رسد.

در مورد دو واکسن جدید فوق که ثبت آن ها تصویب شده است، این اداره از تولیدکنندگان مذکور خواست پس از آغاز عرضه واکسن جدید خود به بازار، همچنان به تحقیقات مربوط ادامه داده و نیازهای مشروط را تکمیل کرده و نتایج جدید تحقیقات را نیز به موقع ارایه دهند.

چین تائید اضطراری انجام آزمایش های بالینی روی ۱۶ واکسن منتخب کرونا را نیز صادر کرده است و در حال حاضر، شش واکسن تولید چین در حال سپری کردن فاز سوم آزمایش های بالینی هستند.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه چین، این کشور واکسن کرونای تولیدی خود را در اختیار ۵۳ کشور در حال توسعه قرار داده و در حال صادر کردن واکسن به ۲۲ کشور است. سران هشت کشور خارجی نیز با واکسن های ضد کرونای تولیدی چین، واکسینه شده اند./ ایرنا 

تولید ۱۶ واکسن چینی کرونا در آینده نزدیک چینی‌ها هم ادعای موثر بودن واکسن خود را دارند اثر بخشی بالا و حمل آسان؛ ویژگی‌های واکسن چینی کرونا جهانپور: سینوفارم مجوز مصرف اضطراری مشروط گرفت اثربخشی واکسن چین بر کرونا جهش یافته در آفریقای جنوبی غول‌های بزرگ داروسازی جهان در ساخت واکسن کرونا به کجا رسیدند؟ بررسی واکسن چینی کرونا برای استفاده اضطراری از سوی بهداشت جهانی آخرین اخبار از تولید واکسن کرونا در ایران/تایید واکسن سینوفارم چین در ۷ کشور ۲۵۰ هزار دوز واکسن چینی سینوفارم در راه ایران/ وضعیت کرونا در ایران و جهان    

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واکسن چینی واکسن جدید واکسن چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل