Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:46:51 GMT

در ماشین سازی به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم سقوط است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۸۹۶

در ماشین سازی به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم سقوط است

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی تیم ماشین سازی به تازگی تغییر یافته و مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و در کنار وی نام محمد نیک سیرت و مجتبی خورشیدی به عنوان دستیاران وی مشخص شد.

مجتبی خورشیدی یکی از دستیاران پاشازاده در ماشین سازی تبریز در گفتگو به خبرنگار مهر اظهار داشت: پر واضح است پذیرفتن مسئولیت تیم ماشین سازی یک ریسک بزرگ بود، اما ما با علم کامل نسبت به دشواری کار این ریسک بزرگ را پذیرفتیم و به تبریز آمدیم تا نشان دهیم در فوتبال کار نشد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: تبریز یکی از فوتبالی‌ترین شهرهای ایران است و ظرفیت‌های فوتبالی در این شهر فراوان است. تیم ماشین سازی هم یکی از تیم‌های ریشه‌ای در فوتبال ایران است و واقعاً حیف است این تیم سقوط کند. با عزمی جزم و آگاهی از همه مشکلات قدم در این راه بزرگ گذاشتیم و به تنها چیزی که در این راه فکر نمی‌کنیم، سقوط است.

خورشیدی تاکید کرد: پاشازاده به رغم جوانی یکی از مربیان کاملاً باتجربه در فوتبال است و تا جایی که من می‌دانم خود پاشازاده هم ورود به این چالش‌ها را دوست دارد.

وی اضافه کرد: با اینکه زمان کمی داشتیم، اما سعی کردیم با انجام تمرینات ریکاوری منظم و کار کردن روی مسائل روحی روانی، تیم را برای بازی با شهرخودرو آماده کنیم. در حد توان روی تیم شهرخودرو هم مطالعاتی کردیم تا روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم. امیدوارم نیم فصل دوم را با یک پیروزی خانگی و روحیه بخش آغاز کنیم تا با چنین نتیجه‌ای راه را برای هدف دشواری که پیش رو داریم هموار نماییم.

کد خبر 5157064

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران هندبال کشتی فرنگی مهدی طارمی انتخابات فدراسیون فوتبال تکواندو باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهدی قائدی کاراته تیم ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است