Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: انجمن سینمای جوان ایران _دفتر مهاباد از فیلمسازان شهرستان جهت تولید فیلم‌ کوتاه مستند (حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای) در زمینه (پرتره از مشاهیر) شهرستان‌های جنوب استان حمایت می‌کند.

او افزود: فیلمسازان و هنرمندان متقاضیِ جهت حمایت فیلم‌های کوتاه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در زمینه (پرتره از مشاهیر) می‌توانند با مراجعه به این پورتال در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iycs.ir نسبت به ثبت اثر و پی‌گیری مراحل بعدی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

برگزاری پاتوق فیلم کوتاه به صورت مجازی در مهاباد

هفتاد و چهارمین اکران فیلم‌های کوتاه ایران و جهان در مهاباد

بایزیدی اضافه کرد: فیلمسازان در نظر داشته باشند هنگام ثبت نام طرح در پورتال، مقابل نام اثر و در داخل پرانتز حتمأ این عبارت (پرتره مشاهیر) را قید کنند.

این مقام مسئول یاد آور شد: طرح‌های ثبت‌نام شده پس از تأیید شورای پیچینگ استان آذربایجان غربی در اولویت بررسی شورای عالی، جهت حمایت از تولید قرار خواهند گرفت.

انجمن سینمای جوان مهاباد با ۳۴ سال سابقه فیلمسازی در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن سینمای جوان فیلم کوتاه اخبار فرهنگی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

کد خبر 6098320

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود