Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:46:00 GMT

رئیس جدید هیات کشتی قم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۹۴۴

رئیس جدید هیات کشتی قم انتخاب شد

به گزارش ایرنا، این مجمع انتخاباتی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد،‌ ۶ داوطلب تصدی این پست به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود پرداختند که در نهایت از اعضای این مجمع از میان محمد حسنی، محمد کریمی، مصطفی زرچینی، هادی‌علیایی، مهدی باقری و مسلم رشیدی، علیایی را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ داوطلب برای تصدی هیات کشتی استان قم در دفتر برگزاری مجامع اداره کل ورزش و جوانان ثبت نام کرده بودند که پیش از برگزاری این مجمع، چهار تن از آنها شامل روح‌الله نعمتیان، مهدی علیزاده‌پورنیا، افشین میرصالحی و حسن رئوفی‌فرد از حضور در این رقابت انصراف داده‌ بودند.

بر این اساس با رای اکثریت مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم، علیایی به مدت چهار سال به عنوان ریاست این هیات انتخاب شد.

دی ماه سالجاری، رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محسن وزیری که در چهار سال گذشته ریاست هیات کشتی استان قم را عهده دار بود، به عنوان سرپرست منصوب کرده بود.

هم اکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ کشتی گیر و حدود ۴۰ داور و مربی در این هیات ورزشی ساماندهی شده اند. استان قم در رشته کشتی به ویژه کشتی فرنگی یکی از استان های صاحب نام در کشور است.

برچسب‌ها کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی کشتی فرنگی قم فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اخبار کنکور هیات کشتی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟