Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزبان جام بین‌المللی مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین پس از انجام تست کرونا از همه میهمانان، پروتکل‌های بهداشتی را به صورت نصفه و نیمه در سالن و محل استقرار تیم‌ها اجرایی کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این جام بین‌المللی از روز گذشته در کی یف آغاز شده است که دو تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان هم در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه پیش از این نیز بعد از آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی در ایام کرونا، چندین مسابقه بین المللی دیگر در سطح جهان برگزار شده بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به جام جهانی صربستان اشاره کرد که در روزهای پایانی سال 2020 در بلگراد به انجام رسید تا مسابقات بین‌المللی کشتی با تلاش اتحادیه جهانی استارت بخورد، در اوکراین، میزبان در بدو ورود تیم‌ها از همه آنها تست کرونا  به عمل آورد، اما بعد از نمونه‌گیری در سالن پروتکل‌های بهداشتی به صورت نصفه و نیمه رعایت می‌شود.

به گفته محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی آزاد که همراه تیم در اوکراین به سر می‌برد، در لیگ برتر ایران پروتکل‌ها خیلی بیشتر و بهتر اجرا شده است.

مسابقات که به صورت فشرده و به صورت همزمان در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد، فردا (یکشنبه) تمام می‌شود و تیم‌های ایران سه شنبه صبح در تهران خواهند بود.

جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین| استقبال ترک‌ها و گرجستانی‌ها از جام کی‌یف

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی بین المللی پروتکل ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ