Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-26@07:47:55 GMT

افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع کرمان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۹۸۳

افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح گفت: امسال شاهد رشد ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بودیم و از ابتدای امسال تاکنون برای گازرسانی به صنایع ۲۴۸۰۰۰ مترمکعب بر ساعت ظرفیت ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تاکنون ۸۹۰ صنعت شامل صنایع عمده و جزء در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند که ۸۳۴ صنعت جزء و ۵۶ صنعت عمده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: عملیات گازرسانی به صنایع جزء استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش داشته است. 

فلاح افزود: تأمین انرژی از مهم‌ترین ارکان اساسی چرخه اقتصادی است و در این میان گاز از جمله تأثیرگذارترین حامل‌های انرژی است که نه‌تنها در تحول سطح اقتصادی و رفاهی جامعه نقش اساسی دارد، بلکه به لحاظ محیط زیستی نیز حائز اهمیت است. 

وی تأکید کرد: توسعه شبکه‌های گازرسانی در بخش صنعت افزون بر ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت فسیلی، مهاجرت معکوس به روستاها و توسعه و آبادانی مناطق مختلف به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته را به ارمغان می‌آورد، همچنین گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغال‌زا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت‌های فسیلی از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گازرسانی گازرسانی به صنایع شرکت گاز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات