Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:17:27 GMT

ژاوی: باز هم ثابت کردیم بهتر تیم قطر هستیم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۴۴۹

ژاوی: باز هم ثابت کردیم بهتر تیم قطر هستیم

شاگردان ژاوی هرناندز شب گذشته توانستند برابر الدحیل به برتری و در نهایت به قهرمانی قطر کاپ برسند

به گزارش طرفداری، السدی ها به یک قهرمانی دیگر رسیدند. آنها این بار به قهرمانی قطرکاپ رسیدند و در این راه توانستند تیم الدحیل را در بازی نهایی از پیش روی خود بردارند.

ژاوی هرناندز – سرمربی السد

از برد برابر الدحیل خیلی خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کاری که با تیم در بازی فینال کردیم خرسند هستیم یک بازی عالی و یک عملکرد فوق العاده از سوی بازیکنان ما باعث این برتری شد. ما برابر یک رقیب قدرتمند و حریف سرسخت بازی کردیم و توانستیم آنها را از پیش رو برداریم. در نیمه دوم رنج بسیاری کشیدیم تا بتوانیم به برتری برسیم و به همین دلیل به خاطر داشتن چنین تیمی و این قهرمانی به همه بازیکنان و پشتیبان های تیم تبریک بگویم.  ما سزاوار این عنوان بودیم. ما باز هم ثابت کردیم که بهترین تیم در قطر هستیم.

حسن الهیدوس - کاپیتان السد

بابت کسب این افتخار به هواداران السد و مدیران این تیم تبریک می گویم. از همه دوستداران تیم السد ممنونم که به ورزشگاه آمدند و شاهد این دیدار بودند. همه ما با روحیه بالا به میدان رفتیم و توانستیم خیلی زود گلزنی کنیم. الدحیل بازیکنان خوبی دارد و اگر با برنامه پیش نمی رفتیم نمی توانستیم مقابل آنها به برتری برسیم. ما سطح بالایی از بازی را در نیمه اول ارائه دادیم و فکر می کنم این بهترین فرمی بود که ما امسال از خودمان نشان دادیم.

خوخی بوعلام

به مدیریت باشگاه السد تبریک می گویم، این بازی زیباترین هدیه ما به همه هواداران وفادار و همه بازیکنان و مربیان است که همه تلاش خود را به کار بستند تا بتوانیم به این موفقیت برسیم. یک دیدار با کیفیت بالا بود که توانستیم در آن به برتری برسیم.

پدرو میگوئل

تیم ما با این پیروزی و در نتیجه بالا بردن این جام ارزشمند توانست به هدف خود برسد. قطعا روحیه جنگی ما موجب شد تا بتوانیم به این برتری برسیم.

عبدالکریم حسن

دو تیم شایسته توانستند به بازی نهایی برسند و بازی سطح بالایی نیز در دیدار پایان قطر کاپ از خود به نمایش گذاشتند اما باید قبول کرد تیم ما بهتر از حریف بازی کرد و به پیروزی رسید. با ژاوی می خواهیم در فصل پیش رو همه جام ها را از آن خود کنیم. هیچ تیمی نمی تواند ما را در بازی های این فصل متوقف کند و به همین دلیل خودمان را آماده برگزاری بازی هایی با سطح بالا کرده ایم.

بغداد بونجاح

برای سومین بار به این قهرمانی رسیدیم و فکر می کنم لیاقت پیروزی در این بازی و به دست آوردن جام را داشتیم. ما می خواهیم عناوین بیشتری در بازی های امسال به دست بیاوریم اما الان باید بگویم که تمام تمرکز ما روی بازی بعدی مان در لیگ ستارگان است. در تیم ما همه تلاش می کنند و من هم تلاش آنها را به ثمر می نشانم بنابراین کاری مهمتر از سایر بازیکنان نمی کنم.

محمد غانم العلی – مدیر ورزشی السد

هر دو تیم در این دیدار توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و در نهایت به لطف خداوند ما توانستیم به قهرمانی برسیم و این قهرمانی قطعا یکی از استثنایی ترین قهرمانی های ما در فوتبال قطر بود. به خاطر این برد به باشگاه السد و هواداران باشگاه تبریک می گویم. پشتیبانی هواداران همیشه برای ما یک قوت قلب بود.

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برتری برسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا