Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی انتصار گفت: در حال حاضر قیمت آجیل نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی انتصار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قیمت آجیل از ۱۶۰ تا ۲۸۰ هزار تومان به دلیل تنوع نوع آن متغیر است.

وی با بیان اینکه قیمت آجیل بالا بوده و این موضوع موجب کاهش مشتری در این بازار شده است، بیان کرد: قیمت آجیل بر اساس نوع پسته، تخمه، چهار مغز و پنج تخمه بودن متغییر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول از افزایش ۳۵ درصدی قیمت آجیل به صورت میانگین نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: نسبت به سه سال گذشته میزان مشتری آجیل ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه بنکداران، آجیل و خشکبار استان زنجان یادآور شد: نسبت به پارسال تعداد مشتریان ۳۰ درصد به دلیل کاهش قدرت خرید مردم کاهش یافته است که این امر در میزان فروش تاثیرگذار است.

انتصار از مردم خواست تا آجیل شب عید را از واحدهای دارای مجوز رسمی تهیه کنند که دارای پروانه کسب هستند، تا در صورت داشتن شکایت اتحادیه بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی از فعالیت ۷۰ تا ۸۰ واحد دارای مجوز در زنجان خبرداد و گفت: این تعداد در روزهای دیگر به ۱۵۰ واحد هم می‌رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: به مردم پیشنهاد می‌کنم به دلیل گرانی آجیل، از جاهای تهیه کنند که دارای جواز و پروانه کسب باشد تا دچار مشکلات کمتری شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت آجیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903367

دیگر خبرها

  • رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی