Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:24:35 GMT

رفتار عجیب تراکتوری‌ها در ماجرای مغانلو

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۶۳۸

باشگاه تراکتور تبریز و برخی مدیران این باشگاه در ماجرای بازگشت مغانلو به ایران رفتاری عجیب و غیرحرفه‌ای داشتند.

خبرگزاری میزان - از چند روز پیش دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال با هم در حال رقابت هستند؛ در این بین اما به نوعی شاهد رفتار عجیب تعدادی از مدیران باشگاه تراکتور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که یکی، دو روز پیش یکی از مدیران باشگاه تراکتور در صفحه مجازی خود اعلام کرد که این باشگاه به علت آنکه مغانلو با تیم دیگری توافق کرده با وجود پیشنهاد خوبی که به او داد نتوانسته او را جذب کند.

این صحبت مدیر باشگاه تراکتور از دو جنبه عجیب محسوب می‌شود؛ اول اینکه نه تنها تراکتور بلکه هیچ باشگاه دیگری نمی‌تواند در نقل و انتقالات سایر باشگاه‌ها دخالت کند و اظهار نظر رسمی در مورد تیم دیگری انجام دهد.

دوم اینکه مدیر باشگاه تراکتور با اعلام این مسئله این موضوع را به مخاطب القا می‌کند که باشگاه تبریزی پیشنهاد سنگینی برای جذب مغانلو داده و اگر این بازیکن غیر از تراکتور به تیم دیگری برود به معنی آن است که پیشنهاد سنگین‌تری از نظر مالی را نسبت به تراکتور قبول کرده است.

این در شرایطی است که شهریار مغانلو از چند وقت پیش مانند مهدی ترابی اعلام کرده بود که اگر قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشد در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند، اما اظهار نظر چند روز پیش مدیر باشگاه تراکتور چیز دیگری را به مخاطب القا می‌کند.

بیشتر بخوانید: ماجرای پیچیده مغانلو و پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس تراکتورسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه تراکتور پرسپولیس تراکتورسازی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه، روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 
«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه ، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات  قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار  صورت نگرفت.
همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان  اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!