Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اثر فخرالدین دوست محمد، کارتونیست کرمانشاهی در هفدهمین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون سوریه ۲۰۲۱ برگزیده شد.

اثر کارتونیست کرمانشاهی با موضوع عشق روایتگر مهر و محبت زوج مسن است که حتی در زمان قهر بدون هیچ گونه مکالمه‌ای هنوز حرفی برای گفتن داشته و به هم عشق می‌ورزند.

مسابقه کارتون سوریه هرساله به صورت منظم توسط رائد خلیل که یکی از کارتونیست‌های برجسته سوریه است، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالدین دوست محمد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مزایای شرکت کردن هنرمندان در مسابقات و جشنواره‌های بین‌المللی اظهار کرد: دیده شدن اثر هنرمندان در جشنواره‌های ملی و به ویژه بین‌المللی بزرگترین مزیت است.

وی افزود: انتقال پیام و محتوای هنرمند در قالب اثر به مخاطبین سراسر دنیا یکی از دلایل اصلی شرکت اکثر هنرمندان در مسابقات بین‌المللی بوده که خوشبختانه هنرمندان کرمانشاهی در زمینه کارتون، عکاسی، گرافیک و پوستر در عرصه جهانی تاکنون خوب درخشیده‌اند.

کارتونیست کرمانشاهی تصریح کرد: شرکت در مسابقات بین‌المللی توسط هنرمندان کرمانشاهی سبب برخورداری آن‌ها از امتیازات ارگان‌های فرهنگی و هنری و بهره‌مندی از برنامه‌های حمایتی برای پیشبرد هرچه بهتر کار هنری آن‌ها می‌شود.

کد خبر 5157186

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بین المللی مسابقه سوریه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد زلزله بوشهر کرونای انگلیسی بارش برف شیراز اردبیل شهرستان کرج شهرکرد بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آغاز دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان با حضور بیش از ۷۵ آلاچیق و غرفه در شهر جعفرآباد بیله‌سوار خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: این جشنواره با حضور عشایر سراسر استان و گروه‌هایی از کشورهای منطقه در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جشنواره ۴۵ آلاچیق عشایری شامل ۳۵ آلاچیق عشایر استان اردبیل و ۱۰ آلاچیق از سایر نقاط کشور حضور دارند و به ارائه فرهنگ و زندگی عشایری می‌پردازند.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل وی با اشاره به اینکه آلاچیق‌های عشایری از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و چند استان دیگر در این جشنواره حضور دارند، تأکید کرد: همچنین در این جشنواره ۳۰ غرفه صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی نیز حضور دارند که به ارائه محصولات اقوام مختلف می‌پردازند.

محمدی ادیب ادامه داد: انتظار می‌رود که همانند دوره‌های قبل جشنواره کوچ عشایر در این دوره نیز در روز جمعه با استقبال پرشمار علاقمندان روبرو باشیم و برنامه‌های مختلفی مانند کوچ نمادین، عروسی عشایری، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه تیراندازی با کمان سنتی، شو اسب، مسابقه برترین قوچ مغان، مسابقه لباس سنتی و مسابقه برترین آلاچیق عشایری نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی