Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:16:06 GMT

نرده راه پله محبوب در نظرسنجی سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۲۷۶

نرده راه پله محبوب در نظرسنجی سال ۹۹

نرده راه پله به عنوان مرز مرئی جداکننده پله و راه پله از فضای تو خالی و مرتفع میان کف و پله ها، دارای عملکردی کاربردی می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام صنایع فلزی آهنگر، هر چند امروزه بیشتر آسانسورها مورد استفاده قرار می گیرند و افراد کمتر از راه پله استفاده می کنند اما با این حال نقش کلیدی که راه پله ها در یک ساختمان ایفا می کنند غیرقابل انکار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده من پله ها و نرده راه پله در معماری یک ساختمان از جمله عناصری می باشند که جلوه ای شکیل و زیبا و وجهه ای پر شکوه و هیبت به ساختمان می بخشند.

نقش نرده راه پله در ایمنی

نرده راه پله به عنوان عضوی ضروری می باشد که می بایست کنار راه پله ها قرار گیرد. راه پله ها با وجود نقش کلیدی که در متصل کردن طبقات به هم دارند، اما به تنهایی و بدون نرده راه پله وجودشان تنها به عنوان عنصری آسیب زننده و بدون ایمنی شناخته می شود.

از آنجایی که راه پله ها تنها برای استفاده بزرگسالان نیستند و کودکان نیز برای رفت و آمد از راه پله استفاده می کنند، نبود نرده راه پله می تواند بسیار خطرات جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

جلوه بصری نرده راه پله

حفاظ راه پله جلوه ی با شکوهی را به راه پله و ساختمان می بخشد. راه پله هایی بدون نرده را در ذهنتان تصور کنید؛ می بینید، راه پله ها بدون نرده چقدر می توانند فضا را کسل کننده و بی روح جلوه دهند.

بنابراین با وجود اینکه از نظر ایمنی حضور نرده راه پله بسیار حائز اهمیت می باشد و از اتفاقات جبران ناپذیر بسیاری جلوگیری می کند، می بینیم که نرده راه پله از نظر زیباشناختی نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

نرده راه پله لوکس، نرده ای زیبا و ایمن

متریال های ساخت نرده راه پله

نرده راه پله تنوع جنس زیادی دارد و نرده ها در انواع گوناگون متریال ها، جنس ها و رنگ های بسیاری ساخته و عرضه می شوند. از انواع متریال هایی که در نرده راه پله به کار می روند می توان به فلز، چوب و شیشه اشاره کرد که هر کدام از این متریال ها را می توانید با توجه به سلیقه و انتخاب خود و راه پله های مکانی که می خواهید نرده ها را به آن پیوست کنید انتخاب بکنید.

هرکدام از این متریال ها ویژگی های مثبت مخصوص به خود را دارند اما باید به عرضتان برسانم که نرده راه پله با متریال فلز یک آلترناتیو فوق العاده می باشد که می توانید برای حفاظ راه پله های خود آن را انتخاب کنید.

نرده راه پله  CNC با جلوه ای خاص و بی نظیر

احتمالا برای خرید این نوع نرده ترغیب شده باشید اما در اینجا چیز دیگری است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. آیا تمام نرده های فلزی کیفیت مشابهی دارند؟ البته که نه؛ نرده های بسیاری با کیفیت های مختلف در بازار، در انتظار خریداری شدن می باشند. برای داشتن نرده ای با ویژگی های ذکر شده در مطالب فوق می بایست به کیفیت این نرده های فلزی نیز توجه کرد.

صنایع فلزی آهنگر

صنایع فلزی آهنگر از جمله برندهای محبوبی می باشد که با تلاش فراوان این نرده ها را تهیه و عرضه می کند. صنایع فلزی آهنگر نرده راه پله را در مدل های فرفورژه، مدرن، CNC و لوکس ارائه می دهد.

صنایع فلزی آهنگر نرده راه پله مدرن را به دلیل ساده تر بودن نسبت به دیگر مدل ها، با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مدل ها عرضه می کند؛ چرا که این مدل از نرده ها ریتم ساده ای دارند.

نرده راه پله فرفورژه دارای نقش و نگارهای بسیاری می باشد و از جمله مدل های محبوب می باشد که طرفدارن بسیاری را به خود اختصاص داده است.

نرده راه پله CNC از جمله مدل های به روز و زیبایی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

نرده راه پله لوکس از جمله محبوب ترین مدل ها می باشد که دارای ظاهری بسیاری زیبا و خاص می باشد. این مدل از نرده ها در ترکیب با متریال های دیگر ساخته می شود که به همین جهت بسیار متفاوت و چشمگیر تر از دیگر مدل ها جلوه می کند.

صنایع فلزی آهنگر در پی آن می باشد تا نرده هایی با کیفیت بالا و بی نظیر برای شما عزیزان فراهم کند تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی برای راه پله های خود نرده راه پله تهیه کنید.

صنایع فلزی آهنگر با در نظر گرفتن مخاطبان بی نظیر و خاص خود، طرح ها و نوع های مختلفی از نرده را با بهترین کیفیت برای راه پله ها تهیه می کند تا شما مخاطبان گرامی با توجه به سلیقه ی خاص و بی همتایتان نرده ای را که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید.

صنایع فلزی آهنگر سعی کرده، تمام آنچه که در نظرتان برای یک انتخاب عالی اهمیت دارد را در ساخت نرده ها لحاظ کند.

آدرس سایت: ahangar.org

شماره تماس: ۰۹۱۰۷۵۰۰۰۹۳

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انواع حفاظ ساختمان نرده راه پله راه پله راه پله ها متریال ها نرده ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت