Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کارشناسان بهداشت محیط از دو هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی کیش بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز پیک چهارم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور گفت: بازرسان بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال از 2هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضانیا تصریح کرد: از این تعداد 6 مرکز متخلف به دادگاه معرفی و 4 مرکز پلمپ شده است.
وی اظهار داشت: 1هزار و 665 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت جمع آوری و معدوم شده است.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: صدور 927 کارت بهداشتی، 41مورد صلاحیت بهداشتی،23 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، بررسی یک مورد آلودگی ناشی از فاضلاب و یک مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله،20 مورد نمونه برداری از نان،آموزش پروتکل های بهداشتی و نظارت بر نحوه اجرای آن توسط صنوف، از جمله فعالیت های مهم بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال بود.
رضانیا خاطر نشان کرد: دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق تلفن های 44423311، 09347690199 و سامانه 190 فراهم شده است و شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه روش تلفنی، کتبی و حضوری مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای برادران با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

اجرای طرح شناسه کالا در محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی با هدف مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی