Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار حسین اشتری فرمانده ناجا امروز در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی گفت:لزوم تقویت مرزبانی با تجهیزات به روز، بازسازی و ترمیم مقر‌های انتظامی نیز در مرز‌ها مورد توجه است و باید از ظرفیتهایی چون خیرین امنیت ساز، استانداری و شهرداری‌ها نیزبرای این منظور استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: معیشت کارکنان، همچنان از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و  به روز بودن، مراقبت و تحلیل  مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی نیز ضرورت دارد.

فرمانده ناجا ادامه داد: دشمن می‌خواهد خراسان رضوی و مشهد مقدس را که پایگاه تشیع و افتخاری برای ملت ایران و قطب معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است، ناامن کند، زیرا امنیت مطلوب و شایسته‌ای که امروز در این منطقه از کشورمان حکم فرماست را بر نمی‌تابد. خوشبختانه با عنایت الهی و توجهات امام علی ابن موسی الرضا (ع) تمام این توطئه‌ها برملا خواهد شد.

سردار  اشتری کار و مسئولیت مرزبانی ناجا و مرزبانی استان خراسان رضوی را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: مرزبانان حافظ مرز‌های کشورمان از گزند حملات اشرار و گروه‌های ضدانقلاب هستند و تلاش می‌کنند نفوذی از طرف معاندان اتفاق نیفتد.

او تصریح کرد: مراقبت و تحلیل در مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در مرز‌ها و داخل شهر‌ها یک ضرورت است و هر چه اطلاعات ما بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم مراقبت و انجام وظیفه کنیم.

فرمانده ناجا  بر توجه به معیشت کارکنان و بازدید‌های موثر و مستمر فرماندهان و کارکنان در نیروی انتظامی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها به خصوص در مرزبانی اشاره و تأکید کرد: موضوعات زیارتی، تفریحی، مسکن ملکی و خانه‌های سازمانی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است. بیشتر بخوانید مرزبانی خراسان رضوی از تمام توان برای تامین امنیت استفاده می کند
سردار  اشتری اظهار کرد:هنگامی که مرزبانان از امکانات خانه‌های سازمانی برخوردارشوند و در کنار خانواده باشند و تردد‌ها کاهش یابد به آرامش بیشتری خواهند رسید و بر این اساس ایجاد خانه‌های سازمانی در مرز‌ها از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

او  به رفع کمبود ۱۲۰هزار مسکن ملکی که در قرارگاه جهادی تامین مسکن ناجا نیز مورد توجه است  اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا سال۱۴۰۴ این کار بزرگ را به ثمر برسانیم.

فرمانده ناجا در پایان رضایت فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را افتخاری بزرگ دانست و گفت: پیام معظم له در هفته ناجا بی نظیر بود زیرا  که در این پیام، کارکنان نیروی انتظامی را خدوم و زحمتکش نامیدند که اقتدار و مهربانی را توأمان دارند و مردم از کارشان استقبال می‌کنند و این توفیق بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با توجه و تعهد به وظایف و مسئولیت و تکالیفی که بر عهده داریم از آن هر چه بیشتر بهره‌مند شویم.   انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فرمانده ناجا نیروی انتظامی فرمانده ناجا خراسان رضوی مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان