Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف بهتری روز شنبه در مجمع انتخابات رییس هیات ورزش‌های رزمی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان واقع در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، افزود: شیوع ویروس کرونا به رغم مشکلاتی که در پی داشت اما فرصتی ایجاد کرد تا دولت الکترونیک، معنا و مفهوم جدی پیدا کند و با آن به شکل بهتر و بیشتری آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های رزمی با استفاده از این فرصت بوجود آمده، توانست سایتی را مبتنی بر آموزش، ثبت نام و آمار و اطلاعات ورزشکاران، طراحی کند تا بتواند در رشد و توسعه و پیشبرد اهداف و برنامه‌ها از آن استفاده کند، اظهار داشت: این فدراسیون به دلیل حجم و گستردگی فعالیت‌هایی که داشت در واقع قبل از شیوع ویروس کرونا، آمار درست و دقیقی از تعداد ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی سخت و پرطرفدار نداشت که با طراحی این سایت، دیگر این مشکل برطرف خواهد شد.  

بهتری، به جایگاه ورزش های رزمی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در گذشته این رشته ورزشی در زنجان از جایگاه و خواستگاه خوب و مناسبی برخوردار بود و خانواده‌ها به ویژه جوانان از این رشته ورزشی استقبال خوبی به عمل می آوردند که امید است مجدد به روزهای اوج بازگردد.

وی، خطاب به رییس هیات جدید ورزش‌های رزمی استان زنجان، اظهار داشت: بهتر است از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای این استان در رشد، شکوفایی و بالندگی این رشته ورزشی استفاده شود و طی چهار سال آتی، اتفاقات خوبی برای ورزش های رزمی زنجان، رخ دهد که این دور از انتظار نیست.  

بهتری، تصریح کرد: باید ظرفیت ها و پتانسیل ها را به یک فرصت جدی تبدیل کرد تا دوباره این رشته ورزشی زنجان همانند گذشته بدرخشد و با توجه به توانمندی های بالایی که از ورزشکاران و مربیان زنجان سراغ دارم، بازهم در رقابت های داخلی و خارجی برای استان و کشور فخرآفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز، خود را خادم ورزش زنجان خواند و گفت: اخلاق و منش پهلوانی باید در همه ورزش ها، نهادینه و حاکم شود چراکه این امر همواره مورد توجه است و از فعالان در عرصه ورزش این استان نیز جز این انتظار نبوده و نیست.

علی خلیلی، افزود: هیات های ورزش برای کسب موفقیت های بیشتر، نیازمند یک مجمع متحد و همدل هستند و باید توجه جدی داشت تا رشته های ورزشی وارد حواشی نشوند که در غیر این صورت موفقیت ها و رشد و بالندگی ورزشکاران به حد پایین خواهد رسید.

وی اظهار داشت: امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی در ورزش کشور و استان حاکم است چراکه این بیماری منحوس و مهلک، تمامی رفتارها، حرکات و برنامه ها را تحت تاثیر قرار داده است که برای مقابله با آن راهی جز عمل به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نداریم.

خلیلی، افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه های ورزشی باید فعالیت ها به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند باشد و همه باید در جهت رشد و شکوفایی ورزش این استان در مسیر درست حرکت کنند و اداره کل نیز برای دستیابی به این هدف در حد وسع و توان در کنار آنان خواهد بود.

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی استان زنجان، "امیر ارجمند" با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی استان زنجان را عهده دار شد.  

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی زنجان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی زنجان اخبار کنکور رشته ورزشی ورزش های رزمی استان زنجان ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است