Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌فرمانده ناجا ‌رضایت فرمانده معظم کل قوا از عملکرد ناجا را افتخاری بزرگ برای کارکنان نیروی انتظامی دانست و گفت: پیام معظم له در هفته ناجا بی نظیر بود چراکه در این پیام، کارکنان نیروی انتظامی را خدوم و زحمتکش می‌نامند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌حسین اشتری‌ در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد خراسان رضوی و مشهد مقدس که پایگاه تشیع و افتخاری برای ملت ایران و قطب معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است را ناامن کند چرا که امنیت مطلوب و شایسته‌ای که امروز در این منطقه از کشورمان حکم فرماست را بر نمی‌تابد، افزود: خوشبختانه با عنایت الهی و توجهات آقا علی ابن موسی الرضا (ع) تمام این توطئه ها برملا خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کار و مسئولیت مرزبانی ناجا و مرزبانی استان خراسان رضوی را بسیار مهم برشمرد و افزود: مرزبانان همان طور که حافظ مرزهای کشورمان از گزند حملات اشرار و گروه های ضد انقلاب هستند، هم و غم شان این است که نفوذی از طرف معاندان اتفاق نیفتد تا در شهرها ناامنی ایجاد شود.

سردار اشتری: خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم ‌نداریم / فضایی "آرام و امن" را برای برگزاری انتخابات ‌فراهم خواهیم کردسردار اشتری: مقتدرانه و هوشیارانه امنیت مردم را از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور تامین کرده‌ایمسردار اشتری: اشراف خوبی بر اراذل و اوباش داریم / قدردانی از مردم برای رعایت فاصله‌گذاری و مدیریت ترددها + فیلم

عالی ترین مقام نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: مراقبت و تحلیل در مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی  در مرزها و داخل شهرها یک ضرورت است و هر چه اطلاعات مان بیشتر باشد، بهتر می توانیم مراقبت و انجام وظیفه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت به روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای تقویت مرزبانی تاکید کرد و گفت: بازسازی و ترمیم مقرهای انتظامی نیز در مرزها مورد توجه است و باید از ظرفیت هایی چون خیرین امنیت ساز، استانداری و شهرداری ها نیزبرای این منظور استفاده شود.

فرمانده ناجا با اشاره بر توجه به معیشت کارکنان  و بازدیدهای موثر و مستمر فرماندهان و کارکنان در نیروی انتظامی و رسیدگی به مشکلات آنها به خصوص  در مرزبانی، گفت: موضوعات زیارتی، تفریحی، مسکن ملکی و خانه های سازمانی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی است.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که مرزبانان از امکانات خانه های سازمانی برخوردارشوند و در کنار خانواده بوده و ترددها کاهش یابد به آرامش بیشتری خواهند رسید و بر این اساس ایجاد خانه های سازمانی در مرزها از اولویت های اصلی نیروی انتظامی محسوب می شود.

فرمانده ناجا با اشاره به رفع کمبود 120 هزار مسکن ملکی که در قرارگاه جهادی تامین مسکن ناجا نیز مورد توجه است، گفت: امیدواریم تا سال 1404 این کار بزرگ را به ثمر برسانیم.

سردار اشتری در پایان رضایت فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را افتخاری بزرگ دانست و گفت: پیام معظم له در هفته ناجا بی نظیر بود چراکه در این پیام، کارکنان نیروی  انتظامی را خدوم  و زحمتکش می‌نامند که اقتدار و مهربانی را توامان دارند و مردم از کارشان استقبال می کنند و این توفیق بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با توجه و تعهد به وظایف و مسئولیت و تکالیفی که بر عهده داریم  از آن هر چه بیشتر بهره مند شویم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد