Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:41:17 GMT

آتش‌سوزی گسترده در انبار پنبه + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۹۹۰

آتش‌سوزی گسترده در انبار پنبه + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در انبار پنبه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان مولوی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 13:13 امروز (نهم اسفند)، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار  واقع در خیابان مولوی، خیابان صاحب جمع، کوچه بوربور به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ملک دو طبقه قدیمی به وسعت حدود 300 متر که با داربست و وسایل نامقاوم تعبیه شده بود، مقادیر زیادی پنبه، نخ و پارچه نگهداری می‌شده و در آن آتش‌سوزی روی داده است.

وی با اشاره به شدت آتش‌سوزی و شعله‌وری آتش، تصریح کرد: در مجاورت این انبار، انبارها و سوله‌های دیگری وجود داشت که تمام آنها نیز دارای سقفهای قدیمی و شیروانی بودند و بیم سرایت آتش به آن انبارها نیز وجود داشت.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان از چهار طرف عملیات را آغاز کردند و ضمن حفاظت از انبارهای جانبی، موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: خوشبختانه اکنون آتش خاموش شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مصدومیت 3 آتش‌نشان تهرانی بر اثر ریزش یک سوله + فیلمافتتاح 3 ایستگاه جدید آتش‌نشانی در تهران/ هزینه خرید یک نردبان 4 میلیارد تومان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی شامگاه دو شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً ۵ آتش نشان به وسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل طالشان خیابان شهید پور اسماعیلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: شستشوی قطعات فلزی به وسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، ادامه داد: رسیدن گازهای متصاعد از بنزین به بخاری روشن و یا هر نوع منبع گرمایشی (آتش) البته در فضای بسته قطعاً موجبات بروز آتش سوزی و انفجار را فراهم خواهد کرد.

این مسؤول از اعزام مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: استفاده و یا حتی قرار دادن بنزین و دیگر مواد سریع آتش می‌گیرد در محیط‌های بسته و یا حتی کارگاهی بسیار خطرناک و آتش افروز است و توصیه می‌شود در صورت لزوم بر استفاده از آن حتماً در فضاهای کاملاً باز و با گردش هوای مطمئن بهره گرفته شود.

کد خبر 6098852

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day