Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@10:09:20 GMT

وزیر صنعت: در دوران تحریم یک روز هم تولید تعطیل نشد‌

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۰۱۸

وزیر صنعت: در دوران تحریم یک روز هم تولید تعطیل نشد‌

گروه استان‌ها- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌های بین‌المللی تولید در ایران حتی برای یک روز هم متوقف نشد و امروز علاوه بر رشد تولید واحد‌های صنعتی ما در رکود ناشی از کرونا هم دست به صادرات می‌زنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علیرضا رزم‌حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین صورت گرفت، گفت: داخلی‌سازی صنایع پیشرفته و های‌تک امروز مهم‌ترین رویکرد ما در حوزه صنعت و جهش تولید است و ما این کار را با اتکا به خودباوری شکل‌ گرفته در جوانان متخصص ایرانی انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت 2 هزار و 500 میلیارد دلاری کرونا به اقتصاد جهانی گفت: با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌های بین‌المللی تولید در ایران حتی برای یک روز هم متوقف نشد و امروز علاوه بر رشد تولید واحد‌های صنعتی ما در رکود ناشی از کرونا هم دست به صادرات می‌زنند و تعداد واحدهای صنعتی فعال ما امروز حتی بیشتر از دوران قبل از کروناست.

رزم‌حسینی تبدیل ایران به قطب صادرات فولاد در منطقه را یکی از دستاوردهای بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور دانست و افزود: در شرایط جنگ اقتصادی پیشرفت ما در حوزه پتروشیمی چشمگیر و خیره‌کننده بوده و در لوازم خانگی هم با قطع واردات محصولات مشابه شاهد جهش تولید و صادرات هستیم.

لزوم استفاده از تولید برای محرومیت‌زدایی

وزیر صمت خودباوری جوانان را رمز جهش تولید و صنعت در کشور دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با هدایت طرح‌های تولیدی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین علاوه بر ایجاد اشتغال و رفع نیازهای جامعه به کالا در جهت محرومیت‌زدایی هم پیشرفته و مردم این نواحی را از نظر اقتصادی توانمند و خوداتکا کنیم.

انتصاب دبیر جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حکم رزم حسینیادعای رزم حسینی بعد از حواشی فولادی: موافق قیمت‌گذاری دستوری نبوده‌ام و نیستم/ بخشنامه فولاد برای دوره قبل بودمکاتبه انتقادی رزم حسینی با رییس جمهور در خصوص بخشنامه ارزی بانک مرکزی+سند

رزم‌حسینی با تاکید بر ضرورت اتحاد بین مدیران دولتی و حاکمیتی برای رفع موانع تولید افزود:‌ برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی همه نیروهای انقلاب فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و جناحی باید پشت سر مقام معظم رهبری برای جهش تولید و اشتغال کوشش کنند.

وی ادامه داد:‌ توسعه متوازن منطقه‌ای از طریق سوق دادن صنایع و واحدهای صنعتی به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری به سمت روستاها صورت می‌گیرد و این گونه است که توزیع عادلانه ثروت در نواحی مختلف کشور اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین رزم حسینی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری