Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد دومین کنگره شهدای ورزش کشور ظهر امروز به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه تشکیل شد.

به گزارش برنا، مهدی میر جلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای ورزش کشور که قرار است اسفندماه سال 1400 برگزار شود اظهار داشت: اولین کنگره شهدای ورزش کشور در سال 94 برگزار شد و مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان تشکر کردند و تاکید رهبر معظم انقلاب این است که معرفی شهدای ورزشکار به نسل جوان اقدام موثری است که در راستای تقویت روحیه انقلابی انجام می شود و باید استمرار یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج ورزشکاران به تشریح فعالیت این ستاد پرداخت و اظهار داشت : برنامه ریزی لازم برای تقویت ساختار اجرایی این ستاد صورت گرفته و با هم افزایی و هم گرای در جلسات ستاد به سمت برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی پیش خواهیم رفت .

سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وتوسعه ورزش همگانی با اشاره به تقارن سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان پیام آور کربلا نام برد و تصریح کرد|: اقدام حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان پیام آور حماسه کربلا این نهضت را در اسلام برای همیشه ماندگار کرد و تقارن این مناسبت با برگزاری جلسه ستاد دومین کنگره شهدای ورزش کشور را به فال نیک می گیریم .

رییس ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای ورزش کشور با اشاره به این سخن که " آنان که به شهادت رسیدند کار حسنی کردند و آنان که ماندند باید کار زینبی کنندد: ادامه داد: کار زینبی در شرایط کنونی مصداق زنده نگاه داشتن یاد شهدا و معرفی انها به نسل جوان است که رهبر معظم انقلاب هم همواره تاکید داشتند که یاد شهدا را زنده نگاه دارید و هر مسئولی در هر جایگاهی وظیفه دارد که اجازه ندهد غبار فراموشی روی مرام شهدا بنشیند و و این مهم تکلیف شرعی ،وجدانی و اخلاقی است .

سید عبدالحمید احمدی تاکید کرد: با زنده نگاه داشتن یاد شهدا،کارمان را در مسیر درست قرار داده و به کارهای خود برکت می دهیم و اعتقاد داریم هر مجموعه ای در کار تخصصی خودش یاد و نام شهدا را محور قرار دهد،خیر و برکت ان بی پایان خواهد بود و اثربخشی ان کار بیشتر می شود .

در این جلسه بحث و بررسی با هدف بهبود شرایط برای برگزاری این کنگره صورت گرفت و سردار اذرنوش،سردار یزدانی همچنین سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و دیگر نمایندگان ارگان های مختلف به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند .

کنگره شهدای ورزش کشور در سال 94 با شناسایی پنج هزار شهید برگزار شد و قرار است برای دومین بار در اسفندماه سال 1400 هم برگزار شود .

چندی پیش نیز ستاد عالی این مراسم به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شده بود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش و جوانان زنده نگاه یاد شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید