Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:29:35 GMT

چه کسانی مانع بازی کردن ترابی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۵۱۶

چه کسانی مانع بازی کردن ترابی می‌شوند؟

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ بیستم همچنان به دلیل بدهی باشگاه به ماریو بودیمیر بسته است و در این میان مطالبات بازیکنانی نظیر سوشا مکانی و شایان مصلح دردسرساز هم شده است.

حالا دو بازیکن جوان دیگر پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان نیز پس از قرار گرفتن در لیست مازاد (در سال ۱۳۹۶) و بعد از اینکه بارها توسط وکیل‌شان به باشگاه مراجعه کردند و به نتیجه‌ای نرسیدند، در کمیته تعیین وضعیت برای دریافت مطالباتشان شکایت مطرح کردند و حالا به جمع بازیکنانی اضافه شده اند که مدیران باشگاه برای بازشدن پنجره زمستانی باید رضایتشان را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس حکم کمیته تعیین وضعیت این دو بازیکن که در مذاکره با مدیران باشگاه بخش عمده‌ای از مطالباتشان را بخشیده‌اند، حالا هر کدام مبلغی در حدود ۶۰ میلیون طلبکارند که البته از نظر ارزش قابل مقایسه با پولی که در سال ۱۳۹۶ می توانستند بگیرند، نیست.

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تاکنون موفق به جذب مهدی ترابی شده و شهریار مغانلو نیز در آستانه پیوستن به این تیم است ولی اگر بدهی بازیکنان گذشته تیم پرداخت نشود، کمتیه تعیین وضعیت اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به سازمان لیگ نخواهد داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد