Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@11:04:58 GMT

تامین مرغ استان در اولویت قرار دارد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۵۴۶

تامین مرغ استان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رییس سازمان ‏جهاد کشاورزی استان قزوین در بازدید از کشتارگاه صنعتی قزوین مرغ با بیان اینکه تامین مرغ استان در اولویت قرار دارد گفت: در خصوص بحث مرغ امسال با دو موضوع مواجه هستیم؛ از ‏یک سو معمولا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تقاضا برای برخی از محصولات غذایی از ‏جمله مرغ بیشتر می‌شود و از سوی دیگر متاسفانه به دلیل اختلاف قیمت مرغ بین استان قزوین ‏با استان‌های همجوار، برخی مرغداران تولید خود را به خارج استان منتقل می‌کردند که این ‏موضوع در برخی روزها موجب کمبود عرضه در داخل استان می‌شد که با پیگیری‌های انجام ‏شده و برخورد با متخلفان این روند متوقف شده و در روزهای اخیر روزانه شاهد توزیع مرغ بیش ‏از نیاز مردم در بازار استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمسه افزود: تولید کنندگانی که نهاده دولتی با نرخ یارانه‌ای دریافت کردند اما مرغ‌ها را خارج از ‏شبکه عرضه می‌کنند، باید طبق قانون جریمه شوند.‏

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از خروج بدون مجوز مرغ از ‏استان بیان کرد: به منظور نظارت حداکثری بر عرضه مرغ طی روزهای اخیر بر اساس شیوه ‏نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ، و با همکاری اداره کل دامپزشکی و سازمان صمت ‏استان بازدیدهای مشترکی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه مرغ استان صورت گرفته است و این ‏نظارت‌های مستقیم در کنار ابزارهای نظارتی غیر مستقیم تا پایان سال به طور مستمر ادامه ‏دارد.

۴۶

کد خبر 1490602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان