Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور استاندار خراسان جنوبی، بسته کمک معیشتی ۹۰۰ میلیون ریالی به مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) اهدا شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ بعد از جریان بازدید استاندار از مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند در آستانه هفته گرامیداشت معلولین، رفع مشکلات این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
ملانوری، به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل برخی طرح های نیمه تمام موجود در این مجموعه از جمله مجتمع آبدرمانی، پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حوزه هایی بود که به جهت نوع فعالیت، برای تأمین این اعتبار، مورد رایزنی قرار گرفت و نتایج خوبی را هم حاصل کرد.
استاندار به منظور رفع نیازهای روزانه این مرکز توانبخشی که به همت جمع کثیری از خیرین اداره می شود، بسته کمک معیشتی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اهدا نمود.
شایان ذکر است: مجتمع حضرت علی اکبر (ع) در شهریور ماه ۱۳۷۶ به همت تعدادی از خیرین در بیرجند راه اندازی شد و در حال حاضر، بزرگترین مؤسسه مجهز بخش خصوصی جهت نگهداری و توانبخشی معلولان و سالمندان در شرق کشور است که در فضایی به وسعت ۵۱ هزار متر مربع و در زمینه های نگهداری از دختران و پسران- حرفه آموزی- توانبخشی- امور متکدیان و ...به جامعه هدف خود خدمات رسانی می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسته کمک معیشتی مجتمع علی اکبر ع علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده