Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی امروز شنبه در حاشیه سفر به گلستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : با بهره برداری از این خانه‌ها، پرونده مسکن مهر در دولت دوازدهم بسته خواهد شد.

 وی ادامه داد : تکمیل تعداد اندکی از واحدهای مسکن مهر که دارای پرونده در دستگاه قوه قضایی هستند از اختیارات وزارت راه و شهر سازی خارج است و از مبادی مربوطه در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اجرای ماده ۱۰ قانون زمین شهری در خصوص واگذاری اراضی محدوده و حریم شهرها به سازمان ملی زمین و مسکن گفت که تحویل و تثبیت مالکیت اراضی به روند احداث مسکن در طرح اقدام ملی شتاب می‌بخشد.

وی اظهار داشت: اجرای این قانون پس از سال ها وقفه و پس از انجام توافق با وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

وی افزود : تامین زمین یکی از اصلی ترین مولفه های احداث ساخت مسکن ملی است که در صورت واگذاری زمین، قیمت تمام شده واحدها کاهش خواهد یافت .

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : ۵۰۴ هزار واحد مسکونی با شرایط سه گانه در سراسر کشور ساخته می شود که بخش نخست آن شامل ۱۴۰ هزار واحد با واگذاری اراضی به صورت گروهی به مردم صورت می گیرد.

وی گفت: در این روش زمین به متقاضیان واگذار می شود و خانه توسط آنان و با پرداخت آورده اولیه و کمک‌های تسهیلاتی ساخته شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : ۲۳۰ هزار واحد نیز از طریق مجتمع سازی در حال تکمیل است که تاکنون ۱۱ هزار واحد آن به بهره برداری رسیده و به متقاضیان واگذار شد.

اسلامی گفت : ۱۳۴ هزار واحد دیگر نیز با انعقاد تفاهم نامه با برخی نهادها مانند آموزش و پرورش و شرکت های انبوه ساز ساخته  ودر اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا و معاونان برای افتتاح چند طرح و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی صبح امروز شنبه به استان گلستان سفر کرد.

برچسب‌ها گرگان محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی گلستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی گرگان محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی گلستان مسکن اخبار کنکور وزیر راه و شهرسازی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی گفت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین - رحیم آباد - کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین - الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین - رحیم آباد - کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه‌ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

اعلایی گفت: استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی با اشاره به تلاش دولت در فضای‌های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است