Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  طلایی‌پوشان سپاهان در دیدار سوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود وچان کردستان را شکست داد.


طلایی‌پوشان که با فراموش کردن شکست هفته پیش مقابل شهرداری سیرجان که با حواشی ناپسندی به همراه بود، در این بازی شروعی هجومی و با چندین حمله از همان ابتدا دروازه حریف را به خطر کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شقایق روزبهان، کاپیتان خوش تکنیک سپاهان در دقیقه ۳۷ توانست با ضربه‌ای دیدنی دروازه‌بان تیم وچان را به چالش برای دریافت ضربه بکشد و توپ را مستقیم وارد گل کند.


دقایقی نگذشته بود که مجددا این بازیکن در دقیقه ۳۹ گل دوم را وارد دروازه وچان کرد و خیال هم‌تیمی‌هایش را از بابت دریافت سه امتیاز تا حدود زیادی راحت کرد.


در نیمه دوم این بازی، سپاهان از روی خطای داخل محوطه بازیکنان وچان صاحب یک پنالتی شد که هاجر دباغی مهاجم طلایی‌پوشان نتوانست آن را به گل تبدیل کند و پس از دقایقی دیگر، با خطای هند سپاهان در محوطه، وچانی‌ها صاحب یک پنالتی شدند که زهرا قنبری، خانم گل سابق لیگ و کاپیتان وچان نتوانست از این فرصت برای جبران گل خورده استفاده کند، اما با تشخیص داور، پنالتی تکرار شد و مجددا ضربه قنبری با دفع مینا نافعی گلر سپاهان به بیرون رفت و این فرصت برای وچان به طور کامل از دست رفت.


در نهایت سپاهان با درخشش شقایق روزبهان پیروز این دیدار حساس شد.
داور وسط در این بازی سلما رضوی بود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان طلایی پوشان سپاهان طلایی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • صدر جدول طلایی شد