Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت زمان زیادی از پیچیدن زمزمه خارج شدن تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ جهانی نمی‌گذرد؛ موضوعی که مدتی آتش آن در رسانه‌ها زبانه کشید و اکنون این شعله‌ها رو به خاموشی گذاشته است.

دیگر سخن از تیم ملی فوتبال زنان شنیده نمی‌شود و تنها خبر مجمع انتخاباتی و نامزدهای فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد.

نامزدهایی که وجود آنان می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد یا مانع اهداف فوتبال زنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت نایب رییسی که بتواند راه را برای رسیدن به اهداف مورد نظر باز کند، مهم است؛ فردی که شجاعت و جسارت را پیشه کند و برابر خواسته‌های این قشر دفاع خوبی داشته باشد.

حال می‌خواهد، شهره موسوی به عنوان نایب رییس پیشنهادی شهاب الدین عزیزی خادم، فاطمه علیپور نایب رییس پیشنهادی علی کریمی، پریا شهریاری نایب رییس پیشنهادی کیومرث هاشمی و میترا نوری نایب رییس پیشنهادی مصطفی آجورلو باشند.

هر چند در روزمه این زنان می‌توان سوابقی چون مدیرعاملی در تیم فوتبال لیگ یک بادران برای موسوی، مسوول داوران سازمان لیگ فوتبال برای علیپور، ناظر مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۲ توکیو برای پریا شهریاری و صاحب کرسی کنفدراسیون هندبال آسیا را برای نوری مشاهده کرد اما آن چیزی که اهمیت دارد ورزشی بودن و آشنایی با مصائب و مشکلات زنان فوتبالیست و فوتسالیست ایران است.

تمامی این نواب روسا برخلاف لیلا صوفی زاده روزمه‌ای ورزشی در سابقه خود ثبت کرده‌اند با این حال نمی‌توان مطمئن بود که هر کدام از این زنان بتوانند وکیل خوبی برای دفاع از حقوق زنان فوتبال و فوتسال ایران باشند.

رشته‌هایی که هر کدام به نوبه خود تاریخ سازی داشته‌اند. فوتسالی که دو بار قهرمانی را برای ایران در آسیا رقم زد و فوتبالی که همچنان در تلاش برای قرار گرفتن در رنکینگ جهانی و دیده شدن در آسیا و جهان می‌جنگد.

سرنوشت زنان فوتبال و فوتسال ایران در این هفته در دستان نایب رییس جدید مشخص خواهد شد. دهم اسفندماه روزی که تاریخ فوتبال و فوتسال زنان به دستان فردی جدید سپرده می‌شود و امید است که هر کدام از این نواب روسای پیشنهادی بتوانند سرنوشت موفقی برای فوتبال و فوتسال زنان رقم بزنند و این امر جز دانش بسیار، مدیریتی قوی و جسارت بالا نمی‌طلبد.

برچسب‌ها فوتبال زنان لیلا صوفی‌زاده مجمع انتخاباتی تیم ملی فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان لیلا صوفی زاده مجمع انتخاباتی فوتبال زنان لیلا صوفی زاده مجمع انتخاباتی تیم ملی فوتسال زنان اخبار کنکور نایب رییس پیشنهادی فوتبال و فوتسال فوتسال زنان فوتبال زنان زنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!

مهدی محمد نبی درباره حق پخش تیم های باشگاهی هم صحبت کرد.

طرفداری | نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واکنش نشان داد.

مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار داشت:

54 فدراسیون در این پروژه حضور داشتند و سهم فوتبال هم 6 یا 7 مورد بود. یکی از آنها بازی با ژاپن بود. سال‌ها بود که ژاپن به عنوان تیم اول آسیا چنین شکستی را تجربه نکرده بود. تیم ملی نوجوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال و مربیانی که حضور داشتند هم در بین نامزدها دیده می‌شوند.

وی درخصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت:

بیش از 20 سال است که این قصه تجربه می‌شود. در دهه 70 به نوعی این نقش را بازی کرد و سال 80 بود که حضور اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند این بحث متوقف شد. بعد از 20 سال پیگیری مستمر هاشمی و اراده خوبی که در دولت بود این اتفاق رخ داد. شناختی که از حوزه ورزش در کشور داریم چیزی که مسلم است ساختاری این دو باشگاه را باید کنار هم گذاشت و هر کدام را برای فازی از مقدمات بخش خصوصی درنظر گرفت.

نبی خاطرنشان کرد:

بخش خصوصی به دنبال پلن خوبی برای بازگشت سرمایه است. از سال 2010 الزامات AFC اجرا شد. امیدوارم فوتبال ما به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند و تیم‌های مدعی که جز سرمایه‌های ملی هستند هم شرایط خوبی داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات، عنوان کرد:

دولت از طریق مجلس پیگیر است تا آیین‌نامه‌های اجرایی لحاظ شوند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درصدد نوشتن آیین‌نامه‌ای هستند که به وزارت ورزش ارسال خواهد شد تا در این بخش بحث حق پخش هم درنظر گرفته می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا