Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:01:53 GMT

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد فروخته می شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۱۸۴

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد فروخته می شود

محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان می توانند برای انتخاب و خرید آثار هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به منظور کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت به اینستاگرام حوزه هنری این استان به نشانی artyasuj.ir مراجعه کنند. 

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۷۴۳۲۷۳۸۵ و ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک مردم زلزله شده شهر سی سخت بیش از هر زمان دیگری نیاز به محبت، توجه،  عاطفه و امید دارند. 

اسلامی عنوان کرد: جامعه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد می توانند با ایجاد شادی، نشاط، شادابی و امیدآفرینی به کمک ‌مردم زلزله زده شهر سی سخت بیایند.   

وی ابراز داشت: هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه های مختلف حضور فعال و مؤثر داشته اند و هم اینک نیز تمامی همت و تلاش خود را برای تسکین آلام مردم زلزله زده شهر سی سخت به کار می گیرند. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

برچسب‌ها سی سخت کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری یاسوج زلزله پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی سخت کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری سی سخت کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری یاسوج زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود