Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند ماهانه معادل دو درصد از یک‌دوازدهم هزینه‌های جاری شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت بیمه را از حساب‌های آنها برداشت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز -شنبه ۹ اسفندماه- مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با بند (د) تبصره (۱۶) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند (د) تبصره (۱۶) ماده واحده آمده است: دولت از طریق خزانه‌داری کل کشور مکلف است ماهانه معادل دو درصد از یک‌دوازدهم هزینه‌های جاری شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره (۳) این قانون که سود ده و فاقد زیان انباشت طبق آخرین صورت مالی حسابرسی شده باشند به استثنای هزینه‌های استهلاک و هزینه عملیاتی بانک و بیمه را از حساب‌های آنها برداشت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور موضوع ردیف ۱۳۰۴۲۵ جدول شماره (۵) این قانون واریز کند.

کد خبر 477926

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت های دولتی بانک ها و موسسات مالی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر

کانال تلگرامی چند ثانیه با انتشار توئیتی از عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) به ماجرای واریز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به حساب دختر وحید اشتری (خبرنگار افشاگر ماجرای سیسمونی) پرداخت.

در این مطلب آمده: عبدالرضا داوری در رشتویی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ میلیون) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند.

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها شد
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • هزینه تشریفات شروع مجلس دوازدهم ؛ ۲۰۰ میلیارد تومان
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد