Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر قهرمان کشتی فرنگی آسیا تاکید کرد که در مدت بیماری پسرش هیچ مسئولی از بروجرد سراغی از او نگرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جهانگیر قاسمی پدر محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی آسیا که فرزندش از سال گذشته در کمپ ترک اعتیادی در بروجرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و درمان بهبودی در وضعیتش ایجاد نکرده است، گفت: بعد از اینکه محسن را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم که ترک کند، متاسفانه او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به طرز فجیعی کتک زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را به بیماستان انتقال دادیم. حدود 9 ماه در بیمارستان بود و بعد او را به خانه آوردیم و خودمان از او پرستاری می‌کنیم تا اینکه خوب بشود.

وی در مورد وضعیت این روزهای محسن قاسمی گفت: متاسفانه هوشیاری ندارد، هزینه‌هایش هم زیاد است. به هرحال فرزندمان هست و باید از او حمایت کنیم. روزانه درمان و داروهایش نزدیک به یک میلیون تومان هزینه دارد، دکتر بالای سرش می‌آوریم. در این مدت اداره بهداشت بروجرد هیچ کاری برای محسن انجام ندادند و هیچ کسی نیامده به او سر بزند. هیچ‌کسی مسئولیت بیماری را برعهده نگرفته و وضعیتش وخیم است و کسی هم به ما کمک نکرده است.

ماموریت نوروزی در کشتی فرنگی چیست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است

امیر قاسمی منجزی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران معتقد است امین میرزازاده می‌تواند در سنگین وزن کشتی فرنگی المپیک پاریس تاریخ‌سازی کند و برای نخستین بار ایران را در این وزن صاحب مدال کند.

دریافت 14 MB

              

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد