Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - علی اصغرزاده افزود: مطابق الگوهای جهانی هرکدام از حوزه‌ها باید کار خود را انجام دهند، برای مثال، در حوزۀ معدن معدنکاران فعال باشند و در صنایع معدنی صنعتگران؛ اما این شرایط در ایران متفاوت شده و این دو بخش با یکدیگر ادغام شده است.
وی ادامه داد: صنایع معدنی کم‌کم به این نتیجه رسیده‌اند که اگر وارد حوزۀ معدن نشوند، با مشکل مواجه خواهند شد و تضمینی برای تأمین خوراک خود نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجۀ این نگرانی، شاهدیم که فولادسازان نیز به حوزۀ معدن ورود کرده‌اند.
به عقیدۀ مدیر اکتشاف ایمیدرو، در این شرایط، این اقدام بسیار خوبی است، زیرا شرکت فولاد مبارکه با توجه به قدرت و توانایی خود می‌تواند در بخش معدن بسیار اثرگذار باشد، زیرا حوزۀ اکتشاف نیاز به خون تازه در بخش‌های تجهیزات و دانش جدید دارد و فولاد مبارکه می‌تواند در این خصوص به ما کمک کند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مشترک فولاد مبارکه و سازمان زمین‌شناسی گفت: مطمئنا پیوند فولاد مبارکه با سازمان زمین‌شناسی می‌تواند برای ادامۀ توسعۀ اکتشافات کشور بسیار مؤثر باشد.
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حوزۀ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229629 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد