Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نصیری از کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی روز جاری در پی ریزش اونس جهانی و کاهش نرخ ارز خبر داد و گفت: با ثبات نسبی بازار، اعتماد مردم افزایش پیدا کرده است و در نتیجه معاملات از رکود خارج شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  از کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی روز جاری در پی ریزش اونس جهانی و کاهش نرخ ارز خبر داد و اظهار کرد: روند صعودی قیمت‌ها متوقف شده است و آن چنان رشدی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هر مثقال طلا در بازار امروز به 4 میلیون و 685 هزار تومان و هر گرم نیز یک میلیون و 80 هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: سکه امامی در معاملات امروز با قیمت 11 میلیون و 150 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 400 هزار تومان و ربع سکه با 4 میلیون و 100 هزار تومان دادوستد شد.

این فعال صنفی با بیان اینکه دلار در نمیه کانال 25 هزار تومانی قرار دارد؛ متذکر شد: اونس جهانی تقریبا 100 دلار پایین کشید و اگر اونس کاهش پیدا نمی‌کرد، هر مثقال طلا در بازار ایران اکنون در کانال 5 میلیون تومانی قرار داشت.

نصیری بیان کرد: وضعیت بازار کمی بهبود پیدا کرده است و خیلی بهتر از ماه‌های گذشته شده است و با ثبات نسبی بازار، اعتماد مردم افزایش پیدا کرده است و در نتیجه معاملات از رکود خارج شده است.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بازار طلا در حال جان گرفتن است و این وضعیت بازار اگر دچار تغییرات نشود، شاهد افزایش معاملات در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند