Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز شنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره نماز و رسانه در ایلام اظهار کرد: تلاش همه ما برای این است که در این شرایطی که دشمن دارد پی درپی ضربه می‌زند، از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه قطعاً وجود دارد، اختلاف گرایش سیاسی وجود دارد، ولی هدف اصلی ما فراتر از اختلافات جناحی و سلیقه‌ای است، مقداری هم تحمل انتقاد دیگران طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه‌ای فعال بودن رسانه‌ها است، اضافه کرد: نقد موجب پیشرفت است و اگر در جامعه‌ای نقد وجود نداشته باشد، طبیعتاً موجب عقب‌ماندگی می‌شود، اما انتقاد باید سازنده باشد، هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف بیان شود.

وی ابراز کرد: اینکه ما متوجه فاعل کار شویم و خدای‌ناخواسته به توهین کردن منجر شود، توهین ورزیدن از کوچک بودن انسان است، تضعیف دیگران کار درست نیست، در عین اینکه رسانه‌ها باید منتقد باشند، مسئولان هم باید پاسخگو باشند اما حریم افراد هم رعایت شود و مد نظر قرار گیرد.

کریمی تبار با بیان اینکه به طور قطع با ارتباط با خدا بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه کاسته می‌شود، گفت: یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه‌ای فعال بودن رسانه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: ولایی بودن و در خط ولایت ماندن هزینه دارد، حضرت زینب (س) با همه سختی‌هایی که در روز عاشورا و عصر عاشورا و آن همه مصیبت کمرشکنی که داشت نظاره می‌کرد، شب یازدهم محرم نماز شب شان قضا نشد و در واقع ایشان از نماز انرژی می‌گرفت که در برابر مصیبت‌های عاشورا تاب بیاورد و مقاومت کند.

وی تصریح کرد: به‌عنوان اصحاب رسانه از شما انتظار می‌رود که در حوزه نماز قلم زده شود، کار شود، برای گسترش فرهنگ نماز در جامعه و در درون خانواده‌ها، خانه‌ها و در محیط کار در همه جا نیاز به فرهنگ سازی نماز است.

وی ادامه داد: یک سری معضلات اجتماعی از جمله ازدیاد طلاق، بالا رفتن سن ازدواج و مانند آن پدیده‌های شومی است که در جامعه ما دارد رواج پیدا می‌کند که راهکار حل آنها ترویج نماز است.

کد خبر 5157504

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیراز زلزله بوشهر کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرکرد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز