Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@02:53:28 GMT

محمد نادری یک نیم فصل بدون گل و پاس گل

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۱۰۵

محمد نادری یک نیم فصل بدون گل و پاس گل

محمد نادری در طول نیم فصلی که از لیگ برتر می‌گذرد، هرگز نتوانسته ثابت کند ارزش جنجالی که برای او اتفاق افتاده را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نادری بازیکنی است که در ابتدای فصل مستقیم از پرسپولیس به استقلال پیوست و به خاطر مشکلاتی که در صدور رضایت نامه این بازیکن از باشگاه بلژیکی وجود داشت، جذب این بازیکن برای استقلال هزینه زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد نادری از معدود بازیکنانی بود که با نظر مستقیم فکری با استقلال قرارداد امضا کرد، اما این بازیکن با گذشت نیم فصل از لیگ برتر نتوانسته شایستگی خود را نشان دهد، جایی که او به عنوان یک دفاع کناری نتوانسته گلی به نام خود ثبت کند و نه پاس گلی بدهد.

اما فشار روی محمد نادری وقتی بیشتر می‌شود که بدانید او جانشین میلیچ در استقلال شده است، بازیکنی که فصل قبل نمایش فوق العاده‌ای در ترکیب استقلال داشت و سمت چپ آبی‌ها را حسابی فعال کرده بود.

محمد نادری باید امیدوار باشد در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند و روز‌های تلخ خود در نیم فصل اول را جبران کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد نادری استقلال پرسپولیس محمد نادری نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه