Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرانجام انتظارها به سر رسید و پس از کش و قوس‌های فراوان، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به واسطه برگزاری انتخابات هیات رییسه و در متن آن ریاست این فدراسیون فردا(یکشنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران(سالن اجلاس سران) برگزار خواهد شد تا دست‌اندرکاران جدید ساختمان خیابان سئول مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز(شنبه) محل فدراسیون فوتبال روز بسیار پر رفت و آمدی را پشت سر گذاشت. اصحاب رسانه برای دریافت آی‌دی‌کارت‌های خود به فدراسیون آمده بودند. در این بین کارتِ برخی از خبرنگاران و عکاسان صادر نشده بود و همین مساله باعث شده بود تا آنها در تکاپوی دریافت کارت خود باشند.

فدراسیون فوتبال برای برگزاری این انتخابات، شرایط ویژه‌ای را جهت پوشش مراسم در نظر گرفته است. بخش ورودی رسانه‌ها در روز انتخابات از در غربی سالن اجلاس خواهد بود. خبرنگاران قرار است در طبقه دوم سالن اجلاس سران و به ترتیب حروف الفبا مستقر شوند. عکاسان منتخب نیز تنها در ۱۰ دقیقه نخست می‌توانند در طبقه همکف و محل برگزاری مجمع حضور داشته باشند و سپس آنها نیز به طبقه دوم فرستاده خواهند شد. تصویربرداران شبکه‌های تلویزیونی نیز در باکس‌های مخصوص، حضور خواهند داشت.

فدراسیون فوتبال در تصمیمی عجیب گرفتن لایو اینستاگرامی را برای اصحاب رسانه ممنوع کرده است و هر شخصی که دست به چنین کاری بزند کارتش ضبط و از محل برگزاری مجمع اخراج خواهد شد. همچنین تدابیری اندیشیده شده تا خبرنگاران امکان مصاحبه با اعضای مجمع و نامزدهای هیات رییسه را نداشته باشند. بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال قرار است مجمع را به صورت مستقیم از طریق اینستاگرام رسمی فدراسیون فوتبال پخش کند.

قرار است بعد از برگزاری انتخابات، رییس جدید فدراسیون فوتبال در سالن کنفرانس شهید رضایی‌نژاد، در طبقه دوم سالن اجلاس سران نشستی را در حضور اصحاب رسانه برگزار کند که این اتفاق در نوع خود جالب توجه است.

امروز در محل فدراسیون بروشورهایی به خبرنگاران داده شد. محتوی این بروشور، معرفی روسای فدراسیون فوتبال تا به حال و همچنین نفراتی است که برای پست ریاست و دیگر بخش ها نامزد شده‌اند. این هم جزو اتفاقاتی است که پیش از این در انتخابات‌ها شاهدش نبودیم.

حالا همه منتظر هستیم تا روز یکشنبه از راه برسد و مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود. بدون تردید بعد از برگزاری این مراسم می‌توان درباره میزبانی فدراسیون فوتبال دقیق‌تر صحبت کرد. فردا در همین ساعات یکی از بین علی کریمی، مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شده و باید از روز دوشنبه کارش را آغاز کند.

برچسب‌ها سالن اجلاس سران مصطفی آجورلو فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالن اجلاس سران مصطفی آجورلو فدراسیون فوتبال ایران سالن اجلاس سران مصطفی آجورلو فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی اینستاگرام اخبار کنکور فدراسیون فوتبال سالن اجلاس سران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم

دبیر  اجلاس گفت: فناوری‌های جدید و نوظهور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش بنیان، مشارکت اتاق‌های بازرگانی در تحقق اهداف توسعه پایدار، همکاری‌های گردشگری با هدف ایجاد آسیایی منسجم‌تر و توانمندتر، کشاورزی امنیت غذایی در آسیا از دیدگاه بخش خصوصی از موضوعات این نشست‌ها می‌باشد.

امیر کشانی افزود:کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا بیش از ۳۵ درصد تولید ناخالص دنیا را به خود اختصاص دادند که با این نشست‌ها می‌توان ظرفیت شبکه سازی اقتصاد را بیش از پیش گسترش داد.

او  گفت: ۳۵ کشور آسیایی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا است که از سال پیش ریاست این مجمع به عهده ایران گذاشته شده است.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (Asia Cooperation Dialogue) با هدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در «چاآم» تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

ایران نیز در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ بعنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده کشورمان است.

کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات عربی متحده، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین، عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا ACD هستند.

این اجلاس از روز گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است