Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:07:03 GMT

فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی صنوف نداریم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۶۱۳

فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی صنوف نداریم

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین که بعد از ظهر شنبه در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با سعه صدر، همراهی و همدلی همه مردم و مدیران، کامل‌ترین نوع قرنطینه در روستای حسین آباد آبیک انجام شد و از روز گذشته این روستا از حالت قرنطینه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین و کامل‌ترین راه مبارزه با کرونا رعایت و پروتکل‌ها و موارد بهداشتی است و در صورت رعایت آن مانع شیوع این ویروس منحوس خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین ادامه داد: امسال نمایشگاه فروش بهاره نداریم و اصناف با برنامه ریزی که انجام می‌دهند فروش و تخفیف‌های ویژه ای را برای مردم اعمال کرده و مراعات حال مردم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم خریدهای خود را مدیریت کرده و از حضور در مکان‌های با تجمع زیاد خودداری کنند و همه باید در شرایط فعلی رعایت موارد بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

حبیبی تصریح کرد: اصناف هم همچنان تا پایان تعطیلات، باید از ساعت هشت ونیم شب تعطیل کنند تا شاهد تعطیلی کامل شهر از ساعت ۲۱ باشیم و بعد از این ساعت هیچ تذکری انجام نخواهد شد بلکه برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید موازین بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت مماشاتی با کسی نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: چنانچه بازار همراهی و همکاری لازم را داشته باشد تمایلی به تعطیلی کامل را نداریم و فعلاً تعطیلی بازار در هفته‌های پایانی صحت ندارد اما در صورت مشاهده عدم همراهی، حتماً محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: ترددها در سطح شهر همچنان تابع ساعت ۲۱ شب است و در صورت تردد پس از این ساعت، برخورد لازم با افراد خاطی صورت خواهد گرفت.

حبیبی بیان کرد: دستفروش ها در چند نقطه در سطح شهر باید مدیریت و ساماندهی بشوند تا از تجمع و تراکم جمعیتی جلوگیری شود و زمینه فروش هم برای این افراد فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین برنامه‌ای برای نوروز ندارد و آمادگی لازم برای پذیرش مسافر را نداریم، گفت: پذیرش مسافر در مدارس، کمپ و برپایی چادر و میادین به طور کامل ممنوع است و از هموطنان تقاضا داریم مسافرت را امسال مدیریت کرده و برنامه‌ای نداشته باشند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه در سفر مسئولان ملی پروتکل‌ها رعایت نشده و دور زده می‌شود، یادآور شد: مسئولان استانی باید به فکر سلامت میهمان و حاضرین باشند و مردم از این نوع بی توجهی‌ها گلایه جدی دارند.

کد خبر 5157535

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین محدودیت های کرونایی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیراز بوشهر کرونای انگلیسی زلزله بارش برف اردبیل گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت