Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تعادل‌بخشی به قیمت‌ها تولید خودرو در بازار را تا حد امکان افزایش می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه افتتاح و راه‌اندازی یک واحد صنعتی در شهرستان بویین‌زهرا در جمع خبرنگاران با تأکید بر ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال آینده گفت: دعوایی بین وزارت صمت و شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو وجود ندارد؛ چرا که آنها بر اساس سیاست‌هایش قیمت دستوری داده‌اند و ما هم برای تعادل‌بخشی به قیمت‌ها در بازار تولید خودرو را تا حد امکان افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه سیاست افزایش تولید خودرو با سنگین کردن کفه عرضه نظم و نظام خوبی به بازار خودروی کشور بخشیده و خودروسازان ما برای ادامه این وضعیت در حال رکوردشکنی‌های پی‌درپی هستند.

رزم‌حسینی همچنین در مورد گرانی فولاد در بازار داخلی نسبت به بازار خارجی گفت: وضعیت تولید فولاد در کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد و با توجه به اینکه صادرات فولاد ما در برهه اخیر افزایش داشته، یک مقدار نسبت به نیاز بازار در حوزه عرضه کم‌لطفی شده است که این معضل هم به زودی جبران خواهد شد.

دستور وزیر صنعت به خودروسازان برای تولید گیربگس اتوماتیک / خودروی ایرانی باید "کیفیت" داشته باشدجهش تولید در استان‌ها ـ 7| افتخاری دیگر برای کشور در اوج تحریم‌ها / ایران صادرکننده "ورق گالوانیزه خودرویی" شدگزارش تسنیم از نمایشگاه سوت‌وکور خودرو و دل پُر قطعه‌سازان/ ایران خودرو هم نمایشگاه دولت را تحریم کرد

وی در ادامه از افتتاح چند کارخانه فولادسازی بزرگ در سال 1400 خبر داد و افزود: پیش‌بینی ما این است که با افتتاح این واحدهای تولید فولاد میزان تولید فولاد در کشور به میزان پیش‌بینی‌شده در سند چشم‌انداز 1404 کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار واردات خودرو اخبار فنی خودرو استانداری قزوین بازار واردات خودرو اخبار فنی خودرو استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)

منبع: شرکت مبارکه اصفهان

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو