Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا نائینی با بیان اینکه به خود می‌بالیم که طی ۵ سال گذشته شهری قم به دست متخصصین و کارشناسان افتاده است اظهار کرد: مدیریت شهری در سال های اخیر پروژه‌های عمرانی و فضای سبز را خیلی خوب پیش می‌برد و جای خوشحالی است که اینقدر خوب در حوزه فضای سبز در شهر قم کار شده و تیم بسیار تخصصی در این زمینه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه چهره فضای سبز قم تا حد زیادی متحول شده است گفت: با تولیداتی که در سازمان پارک‌ها صورت گرفته در فصول مختلف شاهد جلوه گل‌آرایی بسیار جذابی در شهر هستیم به گونه‌ای که مردم نیز بیش از پیش ترغیب شده‌اند که در خانه گل و گیاه پرورش دهند.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: تاکنون فضای سبز در قم فضای مرده‌ای بود و کسی به آن توجه نمی‌کرد و مردم چون در سطح شهر فضای سبز خوبی نمی‌دیدند در خانه هم تمایلی به این کار نداشتند و امروز شاهدیم این فضا با نظر کارشناسی و تخصصی تغییر کرده و مردم هم احساس نیازی بیشتری کرده‌اند.
وی با تقدیر از اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در توسعه فضای سبز کیفی و مطلوب در شهر خاطرنشان کرد: در مرکز تحقیقات استان هم گونه‌های جدیدی در سطح شهر تست شده که از آن جمله کنار، پائولونیا، صنوبرهای هیبرید و… است. از حدود ۷۵ گونه‌ که روی آنها تحقیقات شده گونه‌های زیبا و قوی شناسایی شده که می‌تواند چهره‌ شهر را تغییر دهد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم فضای سبز مدیریت شهری تحول فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود