Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

تلفن زنگ زد. با عجله برداشتم. یکی دوبار گفت گوشی. گوشی. بعد صدای آشنایی احوالپرسی کرد. زود شناختمش. آقای کروبی بود. اخیرا اجازه تلفن داده اند. پر در آوردم. دلم واقعا برایش تنگ شده است. می گفت چندین بار اسم تو را داده ام که بیایی دیدنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا ما بیاییم خانه ات. نپذیرفته اند.

مثل همیشه با انگیزه. پر نشاط ومهربان. احوالپرس زن و بچه بود. تک تک.دخترها.دامادها ونوه ها. بعدگفت خانم خیلی خوبی داری. به تلاشهایش در ایام ۸۸ اشاره داشت. گفتم شوهرخوب دارد. آقای کروبی گفت صدایت روی بلندگو است. خانمهای فامیلمان از حرفت خندیدند.

گفتم غرض من هم این بود که لبخند برلب های شما جاری کنم. با خانم صحبت کرد. من و فهیمه هم با حاج خانم صحبت کردیم. بعد آقای کروبی شروع کرد از حافظه تاریخی اش قضایایی را گفت و گفت. از وضع فعلی و آینده. مثل قبل، دلسوزانه. پریدم وسط صحبت هایش و گفتم حاج آقا شما توحصرین ها. ما نیستیم که این حرفها را به من می زنید. بازهم خندید وکلی ابراز لطف کرد به من و خانواده ما.مرد وفا است.

به حسین کروبی گفتم اگر اشکالی ندارد یک عکس از همین الان حاج آقا برام بفرست که فرستاد.»

کد خبر 587599 برچسب‌ها محمدعلي ابطحي مهدی کروبی اصلاح‌ طلبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدعلي ابطحي مهدی کروبی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است