Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه که در محل حسینیه سید محمد آقا در یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از رسانه‌های استان برای پوشش خبری برنامه‌های این کنگره، فعالیت رسانه‌ها در این خصوص را چه به لحاظ کیفی و چه کمی در تولید محتوی یک اقدم فاخر خواند و گفت: در کمتر برنامه‌ای شاهد برگزاری نشستهای خبری و انعکاس گزارش عملکرد تمام کمیته‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی پایان کار نبود بلکه پس از آن ضرورت دگرگونی ساختاری، نگرشی و رقفتاری در حاکمیت به شدت احساس می‌شد، تاکید کرد: امسال پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و همچنین گذشت ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس ایمان قلبی و اعتقادی دارم که یکی از عمده دلایل و از ظرفیتهایی که باعث شد شاهد این تغییرات اساسی در حاکمیت و جامعه روی دهد، دفاع مقدس بوده و این حرفی به گزاف نیست.

وی افزود: حتی در دوران دفاع مقدس زمانی شاهد تحول و برگشتن ورق بودیم که این دگرگونی‌ها را در فرماندهی جنگ شاهد بودیم به طوری که فرماندهان جوان ما در دوران دفاع مقدس تنها فرماندهی را عهده دارد نبودند بلکه خود با تکیه بر این تفکر و نگرش ابتدا لشکر را می‌ساختند و سپس فرماندهی آن را برعهده می گرفتند و با همین نگرش نیز عملیاتهای بزرگی را رقم زدند که هنوز پس از گذشت ۳۰ سال از آنها، هیچ کدام از ارتشهای منطقه قادر به انجام برخی از آنها مانند عملیات بیت المقدس و والفجر ۸ نیستند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دفاع مقدس در واقع یک عرصه برای عرضه‌ی توان و عُرضه‌ی افراد بود تا کسانی که دل در گروی این انقلاب و آرمانهای آن داشتند، توانشان را به نمایش بگذارند و امروز نیز هدف اصلی و والای ما از برگزاری این کنگره تنها برگزاری اجلاسیه یا ارائه خدمات نیست بلکه تلاش داریم همانطور که شهدای دوران دفاع مقدس در کشور ایجاد گفتمان کردند، ما نیز گفتمان خدمت رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی و مردمی کشورمان را ترویج دهیم.

وی در این باره با بیان این که با مشارکت مردم و مسئولان در امر خدمت رسانی این کنگره، امروز شاهد تحقق گاهاً  تا دو برابری برنامه‌های تعریف شده و پیش بینی شده برای کنگره در استان یزد هستیم و امیدواریم این گفتمان را در دیگر عرصه‌های کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخشها شاهد باشیم.

در بخشی از این نشست محمدی پناه مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز به ارائه گزارش عملکرد این ستاد در بخشهای مختلف از جمله در رابطه با برگزاری کنگره شهدای استان پرداخت و از پوستر «موسم پرواز» مروبط به پویش آزادی زندانیان جرادم غیرعمد نیازمند حمایت اجتماعی که آزادی ۴۰ زندانی را در برنامه دارد، رونمایی شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه الغدیر دومین کنگره ملی شهدای استان یزد استان یزد دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود