Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف در این پیام افزود: نیکوکاری میوه شیرین درخت پرثمر رشد یافته از زلال فطرت آدمی است. نگاه توحیدی، هستی را یکپارچه و منسجم و در هم تنیده می‌بیند و برای انسان مسوول و وظیفه‌شناس و پرورش‌یافته در مکتب اهل بیت (ع)، میراث گران‌بهای ایثار و از خودگذشتگی، دغدغه‌مندی برای رفع نیاز انسان‌ها و تلاش برای تحول و تغییر جوامع انسانی را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینک که دیار سربداران، دیار دلیران و شهر شهیدان نام‌آور میزبان جمعی ارزشمند از نیکوکاران پاکباز ملی و منطقه ای است، لازم می‌دانم ضمن ابراز ارادت به مردم خوب این خطه ولایتمدار که در طرح ارزشمند "هر محله یک قربانی" مورد لطف و عنایت رهبری معظم قرار گرفتند، از همه عزیزانی که با حضور در همایش "ایران، جغرافیای مهربانی" بار دیگر نیکوکاری و جوانمردی را تکریم و تشویق می‌کنند تشکر کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امید است رویکرد مجلس یازدهم برای پیشروی در مسیر عدالتخواهی و توجه به اقشار آسیب پذیر در حوزه قانونگذاری ضد تبعیض برای قوی کردن تک تک مردم ایران اسلامی و همچنین ساماندهی نهادهای حمایتی، مکمل و تسهیل‌گر فعالیت‌های مجاهدانه خیران از خودگذشته و مهربان سراسر کشور باشد.

وی افزود: از خداوند متعال برای تمامی عزیزان و نیکوکاران حاضر در این همایش به ‌ویژه مسوولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که ابتکار این عمل خیر را بر عهده گرفتند، خیر و برکت و توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم.

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران جغرافیای مهربانی" نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" در شهرستان سبزوار از صبح پنجشنبه به مدت سه روز آغاز شده و رادیو فرهنگ نیز این رویداد مهم را پوشش می‌دهد.

دکتر امین کوشکی افزود: هدف از برگزاری این همایش، معرفی و تکریم خیران و فعالان نیکوکار، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه دیگر این همایش ۲ تیم پزشکی متخصص جهادی کشور در سبزوار مستقر شده‌اند که در حوزه دندانپزشکی و جراحی فک و صورت علاوه بر معاینه رایگان خدمات درمانی را به اقشار کم درآمد ارائه می دهند.

دبیر کمیته اجرایی همایش "ایران، جغرافیای مهربانی" گفت: راه اندازی جهاد دانشگاهی در سبزوار، پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و  نشست علمی موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان با مسوولان خیریه کشور برخی از برنامه های این همایش است. 

این همایش بخشی از آئین بزرگ ملی "ایران، جغرافیای مهربانی است" که از این پس به پیشنهاد رادیو فرهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی قالیباف سبزوار مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی قالیباف سبزوار عدالت اجتماعی قالیباف سبزوار مجلس یازدهم اخبار کنکور جغرافیای مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عنابستانی به رشیدی کوچی

 به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، نماینده سبزوار گفت: آقای رشیدی کوچی به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.
 

 جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی، طی روز‌های اخیر در گفت‌وگویی، درباره بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم گفت: «طرح صیانت علنا از دستور کار مجلس خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس این طرح مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا سر منافع مردم معامله کردن با جریانی خاص قطعا به ضرر آن اشخاص خواهد بود.»

در همین راستا، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، با اشاره به بررسی مجدد طرح صیانت در مجلس گفت: «من درباره این موضوع معطل نیستم، اما بیشترین ظلم را آقای رشیدی کوچی، به مجلس و کشور و نظام جمهوری اسلامی کرد. او به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.»

وی گفت: «افرادی مانند آقای رشیدی کوچی که در این زمینه بسیار کج فهم هستند، بیشترین ظلم را به خود فضای مجازی کردند. امروز مشاهده می‌کنیم که فضای مجازی بدون مصوبه مجلس فیلتر است و مردم به سختی از سکو‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنند و آسیب‌های به شدت بدی برای مسائل فرهنگی ایجاد کرده است.»

نماینده سبزوار گفت: «از آن طرف رها شدن فضای مجازی، در اعتراضات سال ۱۴۰۱ چقدر به کشور ضرر وارد کرد. حتی امثال آقای رشیدی کوچی طرح صیانت را نخوانده بودند، من در کمیسیونی که ایشان عضو نبود و شرکت کرد، سوال کردم که طرح را خوانده‌اید و پاسخ داد خیر.»

وی افزود: «صرفا این اتفاقات را در کشور به دلیل کار‌های پوپولیستی انجام دادند. فضای مجازی باید قانون‌مند و ضابطه‌مند شود و این موضوع را همه عقلا در دنیا می‌پذیرند. مجلس به دنبال فیلترینگ نبود بلکه به دنبال ضابطه‌مند بود دستگاه‌هایی که به مجلس مرتبط نبودند آن را فیلتر کردند.»

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت