Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان پارلمان سوریه ضمن محکوم کردن حمله اخیر آمریکا به خاک سوریه، هدف این کشور را حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری دانست.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش خبرگزاری سانا، محمود جوخدار در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا در کشور سوریه و حمله هوایی به این کشور در روز پنجشنبه، ضمن محکوم کردن این اقدام تجاوزکارانه اظهار کرد: هدف اصلی ایالات متحده آمریکا از حمله به مواضع مقاومت در خاک سوریه حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پارلمان سوریه با بیان اینکه، واقعیت آن است که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با صدور دستور حمله به خاک سوریه چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داده است، گفت: حقیقت این است که، سیاست‌های آمریکا با تغییر رییس جمهور این کشور دستخوش تغییر و تحول نخواهد شد.

وی با تاکید بر این موضوع که هدف آمریکا حمایت از منافع و مصالح رژیم صهیونیستی در منطقه است، افزود: نباید از اشغالگران انتظار دیگری غیر از آنچه که می‌بینیم، داشته باشیم.

آمریکا شامگاه پنجشنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات سوریه بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات سوریه بایدن حمله هوایی خاک سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • ترور برای بقا
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی