Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:36:07 GMT

در ستایش مجمعی که فقط 10 رای به علی کریمی می دهد!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۲۴۰۸

فردا انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود و سرنوشت رییس بعدی فدراسیون با تصمیم اعضای مجمع فدراسیون فوتبال مشخص می شود... اگر ما را متهم به خوش خیالی و خیالبافی نکنید، دوست داریم اعضای مجمع برگه رای خود را یک امانت ببینند و به این امانت خیانت نکنند. دوست داریم آنچه ملاک رای دادن قرار می گیرد مصالح فوتبال باشد نه منافع اعضا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. 

فردا (یک شنبه) مجمع فدراسیون فوتبال برگزار می شود تا رییس جدید فدراسیون فوتبال را انتخاب کند. علی کریمی، شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی 4 کاندیدای انتخابات رییس فدراسیون هستند.

به گزارش طرفداری، علی کریمی و مصطفی آجورلو تنها کاندیداهای فوتبالی انتخابات فدراسیون فوتبال هستند، البته مصطفی آجورلو به دلیل سابقه مدیریت باشگاه های پاس و تراکتور در قیاس با گزینه های دیگر که از خانواده فوتبال نیستند، کاندیدایی فوتبالی محسوب می شود.

طبق برآوردهایی که از نظرات اعضای مجمع طی روزهای گذشته داشته ایم، علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال از پایین ترین شانس برخوردار است و رقابت اصلی بین گزینه های دیگر است. این بدان معنی است که  فوتبالی ترین کاندیدای انتخابات فدراسیون تقریبا چیزی حدود 10 رای تا 12 رای بین اعضای مجمع دارد.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که به تعبیر حیدر بهارند، عصاره های فوتبال ایران هستند، باید بدانند نباید علی کریمی به عنوان فوتبالی ترین کاندیدا در انتخابات فدراسیون فوتبال از رقابت اصلی کاملا خارج باشد و در بین 4 کاندیدا با اختلاف فاحشی آخر شود. این قضیه وجاهت مجمع را زیر سوال می برد.

 مجمع اگر به علی کریمی رای ندهد وجاهت خودش را زیر سوال می برد در مقابل هم علی کریمی اگر از متخصص ها استفاده نکند عقلانیت خودش را زیر سوال می برد. نداشتن سابقه یکی از بهانه های اعضای مجمع و غیرفوتبالی ها برای رای ندادن به علی کریمی است اما این سابقه مدیریتی بالاخره باید از یک جایی آغاز شود تا پس از چند مدت فوتبال را همین فوتبالی هایی که سوابق خود را از امروز آغاز می کنند، اداره کنند. اصلا مگر علی کفاشیان اولین بار که وارد مدیریت ورزش شد، سابقه داشت؟ او فقط یک دونده ورزشی بود، مثل خیلی های دیگر که بالاخره یک روزی از یک جایی شروع کردند تا سرانجام باتجربه شدند. یکی از معضل های فوتبال ما این است که اداره آن به دست کسانی افتاده که دلسوز این فوتبال نیستند و اصلا شاید هدف به سایه بردن فوتبال را دارند.

علی کریمی اگر با بی مهری مجمع مواجه نمی شد، به راحتی می توانست با استفاده از افراد متخصص در فدراسیونش، فوتبال ایران را هدایت کند. شاید اعضای مجمع بگویند علی کریمی تا به امروز به آنها هیچ برنامه ای نداده اما انصافا آنها فردا طبق برنامه رای می دهند؟ یعنی فردا هر نامزدی که در مجمع برنامه بهتری ارائه کند، رای می آورد؟

انتخابات فدراسیون به ما ثابت می کند نحوه رای گیری انتخابات ما مشکل دارد و نباید توقع داشته باشیم مجمعی که خودش نخبه و فوتبالی نیست، گزینه ای فوتبالی را برای ریاست فدراسیون انتخاب کند. 

پی نوشت: پخمه ها به جای نخبه ها، کامنت جالب یکی از مخاطبان و کاربران شبکه اجتماعی طرفداری بود که نمی دانم چرا بدون این که قصد اهانت به اعضای محترم مجمع را داشته باشم، احساس کردم وصف حال امروز فوتبال ماست. به قول علیرضا منصوریان، فوتبالی به ریاست یک فوتبالیست رای خواهد داد که حداقل 20 رییس هیات استان های آن فوتبالیست و پیشکسوت فوتبال باشند. فوتبالی که حداقل مدیران نصف باشگاه هایش سابقه فوتبالی داشته باشند. آیا عمر ما به دیدن چنین فوتبالی کفاف می دهد؟ این که از مجمع بخواهیم حتما به علی کریمی رای بدهد، نه عقلانی است و نه در حیطه وظایف ماست اما به خاطر فوتبال توقع داریم این مجمع نخبه ها را به پخمه ها ترجیح بدهد و دنبال رای دستوری و توصیه ای و سفارشی نباشد... چه در بخش ریاست، چه در بخش نایب رییسی و چه در انتخابات سایر اعضای هیات رییسه، نخبه گرایی باید جایگزین سفارش و توصیه و ... شود. این مجمع، فردا فوتبال ما را سربلند خواهد کرد؟

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد