Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:18:45 GMT

دورتموند 3 - 0 بیله فلد؛ طوفان 45 دقیقه ای (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۲۷۴۶

دورتموند با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل بیله فلد را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی در بوندسلیگا گرفته و دیگر تقریبا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد، امروز با سه گل بیله فلد را شکست داد تا اوضاع خود در جدول را بهبود بخشد.

 

بیله فلد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی ضربه فابین کنزه می توانست به گل اول دست یابد، اما رومن بورکی این موقعیت را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر نیمه اول ضربه پای چپ ارلینگ هالند از درون محوطه توسط دروازه بان بیله فلد مهار شد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما طوفان دورتموند در نیمه دوم آغاز شد. ابتدا و در دقیقه 48 بود که محمود داهود از پشت محوطه و با یک ضربه پای چپ تماشایی موفق شد گل اول دورتموند را وارد دروازه حریف کند و قفل دروازه بیله فلد شکست.

 

در دقیقه 59 دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار جیدون سانچو، ستاره جوان این تیم موفق شد گل دوم دورتموند را نیز به ثمر برساند. در ادامه رینر روی پاس ارلینگ هالند در مرکز محوطه جریمه بیله فلد صاحب موقعیت گلزنی شد و او نیز با یک ضربه تماشایی پاس راست زننده گل سوم دورتموند لقب گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دورتموند با همان سه گل بیله فلد را شکست داد.

 

 

 

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بیله فلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین و از ساعت ۱۷ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی (۷۸- محمد میری)، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی (۷۰- مهرشاد عبدالهی)، داریوش شجاعیان (۷۰- فرهاد زاوشی)، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۳- محمدصادق بارانی)، تراوالی بوباکار (۴۵- حسین شنانی)، یوسف کی‌شمس (۵۵- رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی (۷۳- فرزین معامله گری)

شروع خوب صنعت نفت

بازیکنان صنعت نفت که برای بقا در لیگ برتر محکوم به کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده خود هستند، خیلی زود و در دقیقه ۱۹ روی اشتباه علیرضا حقیقی، به سود طلایی پوشان پنالتی اعلام شد که طالب ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست با ضربه‌ای زیبا گل اول بازی را برای صنعت نفت به ثمر برساند.

کامبک هوادار در نیمه اول

پس از دریافت گل اول، بازیکنان هوادار به سمت دروازه صنعت نفت حمله ور شدند و در دقیقه ۲۵ و بیرون از محوطه جریمه برای این تیم ضربه آزاد شکل گرفت که داریوش شجاعیان در ادامه روند گلزنی خود در لیگ برتر توپ را به گوشه دروازه فرستاد و بازی را به تساوی کشاند. تنها ۳ دقیقه پس از گل اول، بازیکنان هوادار بار دیگر به سمت دروازه صنعت نفت نزدیک شدند و روی پاس امین قاسمی نژاد، کریم اسلامی صاحب توپ شد و توانست گل دوم را برای هوادار وارد دروازه صنعت نفت کند.

بازی کِسِل کننده دو تیم در نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول دو تیم در نیمه دوم میلی برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید. با این نتیجه هوادار ۲۸ امتیازی و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و تیم صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

کد خبر 6094524

دیگر خبرها

  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا